Přesně měsíc před zahájením Letních olympijských her v Pekingu spustila veřejnoprávní Slovenská televize zaváděcí marketingovou kampaň na svůj sportovní kanál, okruh STV 3. Ústředním sloganem kampaně je heslo „Trojka – sport na každý den!“ Televizní upoutávky a imageové spoty zařadila STV do vysílání svých stávajících dvou programů. Trojka zahájí vysílání 8. srpna ve 14 hodin přes satelit, kabel a IPTV.
TELEVIZNÍ UPOUTÁVKY: atletika, tenis, divoká voda, hokej
Zároveň intenzivně pracujeme na výrobě upoutávek relace Aréna a upoutávce Trojky jako programového okruhu, který podporuje slovenský sport,
sdělila STV v oficiální tiskové zprávě. Už od června zahájila televize kampaň prostřednictvím PR článků ve vybraných novinách a časopisech. Od poloviny července budeme Trojku propagovat formou tištěné inzerce. Ve stejnou dobu spustíme kampaň i prostřednictvím billboardů,
dodala STV.
OBRÁZKY: návrh billboardu (JPG, 800×380, 316 kB), návrh tiskového inzerátu (JPG, 550×800, 373 kB)
Týden před startem Trojky počítá televize s reklamními spoty na veřejnoprávním Slovenském rozhlase a nejposlouchanějším celoplošném komerčním rádiu Expres. Veškeré promo Trojky si Slovenská televize vyrobila interně sama. U grafiky sportovního kanálu jsme vycházeli ze zažité grafiky Jednotky a systémy databankových záběrů,
přiblížila STV.
Čeští diváci se většinou k vysílání STV 3 nedostanou, a to především kvůli vysílacím právům pro sportovní přenosy, které Slovenská televize nakupuje pouze pro území Slovenska. Podobně se slovenští diváci legální cestou nemohou dostat k vysílání digitálního programu ČT 4 Sport.