Hlavní navigace

Začala kampaň ke startu třetího kanálu Slovenské televize (VIDEO)

8. 7. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
8. 7. 2008

Přesně měsíc před zahájením Letních olympijských her v Pekingu spustila veřejnoprávní Slovenská televize zaváděcí marketingovou kampaň na svůj sportovní kanál, okruh STV 3. Ústředním sloganem kampaně je heslo „Trojka – sport na každý den!“ Televizní upoutávky a imageové spoty zařadila STV do vysílání svých stávajících dvou programů. Trojka zahájí vysílání 8. srpna ve 14 hodin přes satelit, kabel a IPTV.

TELEVIZNÍ UPOUTÁVKY: atletika, tenis, divoká vodahokej

Zároveň intenzivně pracujeme na výrobě upoutávek relace Aréna a upoutávce Trojky jako programového okruhu, který podporuje slovenský sport, sdělila STV v oficiální tiskové zprávě. Už od června zahájila televize kampaň prostřednictvím PR článků ve vybraných novinách a časopisech. Od poloviny července budeme Trojku propagovat formou tištěné inzerce. Ve stejnou dobu spustíme kampaň i prostřednictvím billboardů, dodala STV.

OBRÁZKY: návrh billboardu (JPG, 800×380, 316 kB), návrh tiskového inzerátu (JPG, 550×800, 373 kB)

BRAND24

Týden před startem Trojky počítá televize s reklamními spoty na veřejnoprávním Slovenském rozhlase a nejposlouchanějším celoplošném komerčním rádiu Expres. Veškeré promo Trojky si Slovenská televize vyrobila interně sama. U grafiky sportovního kanálu jsme vycházeli ze zažité grafiky Jednotky a systémy databankových záběrů, přiblížila STV.

Čeští diváci se většinou k vysílání STV 3 nedostanou, a to především kvůli vysílacím právům pro sportovní přenosy, které Slovenská televize nakupuje pouze pro území Slovenska. Podobně se slovenští diváci legální cestou nemohou dostat k vysílání digitálního programu ČT 4 Sport.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).