Hlavní navigace

Z prvního souboje Všechnopárty a Show Jana Krause vyšla vítězně ČT 1

7. 9. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
7. 9. 2010

Úvodní díl Show Jana Krause na televizi Prima sledovalo minulý pátek 690 tisíc diváků starších patnácti let, což představuje 7,8 procenta dospělé populace a podíl na publiku 25,28 procenta. Konkurenční talk show Všechnopárty Karla Šípa na prvním programu České televize si ve stejný čas vedla o poznání lépe: vidělo ji 1,062 milionu dospělých diváků, což je 12 procent populace a ČT 1 dosáhla tržního podílu 34,34 procenta.

KOMENTÁŘ: „Nový“ Kraus: reklama na zprávy Primy

Pro Primu se však i tento výsledek nadprůměrný, v hlavním vysílacím čase totiž obvykle dosahuje průměrného podílu mezi 15 a 18 procenty. Show Jana Krause na Primě se v podstatě neliší od pořadu Uvolněte se, prosím, s nímž Jan Kraus vystupoval na ČT 1 do června letošního roku (a Jednička opakovala starší díly do konce srpna) ve stejném dní a vysílacím čase jako nyní na Primě. Česká televize po Krausově odchodu přesunula na páteční večer svoji další talk show Všechnopárty, která v posledních měsících v počtu diváků Uvolněte se, prosím porážela.

BRAND24

ČTĚTE TAKÉ: Uvolněte se, prosím má na ČT 1 nahradit Všechnopárty Karla Šípa

Na Primě je ale Show Jana Krause viditelně sledovanější u starších diváků. V divácké skupině 15 až 54 let, na kterou Prima prodává reklamní časy, Krausův pořad minulý pátek vidělo v průměru 330 diváků, což představuje 5,6 procenta populace a tržní podíl 22,39 procenta. Data o sledovanosti serveru DigiZone.cz poskytla mluvčí Primy Jana Kocová, za Všechnopárty je zveřejnil server tn.cz.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).