Hlavní navigace

Vyprávěj si vedlo ve čtvrtek lépe než Mamma Mia!, Prima ale byla trhovou dvojkou

6. 2. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Před světovým pohárem v biatlonu se dostal do formy opět ČT Sport. Euro Hockey Tour přinesla stanici v prime time u mladšího publika share 7 %.

Primu a ČT 1 dělilo večer v 15–54 téměř 7% bodů

Reprízu retro seriálu Vyprávěj a hudební komedie Mamma Mia! od sebe dělilo včera v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, rovných padesát tisíc diváků. Zatímco Jednička se blížila k hranici šesti set tisíc diváků, film na Primě si nenechalo ujít 543 tisíc diváků. Podíl na publiku (share) obou pořadů se pohyboval přibližně okolo 14 %. U mladšího publika si nepatrně lépe vedla Prima a právě komedie Mamma Mia!. Komerční dvojka dominovala večer nad Jedničkou výrazně právě ve skupině 15–54, kdy odstup obou stanic činil téměř sedm procentních bodů. Prima si udržela pozici televizní dvojky, Jednička byla trojkou.

STŘEDEČNÍ DATA: Česká obdoba Modrého z nebe odstartovala podprůměrně, ČT 1 až za Primou

Prvních pět pozic nejúspěšnějších pořadů dne si rezervovala Nova. Mezi nejúspěšnější formáty patřily tradičně Televizní a Sportovní noviny, Ordinace v růžové zahradě 2, Ulice a Prásk!. Všechny jmenované se umístily vyjma posledního nad jedním milionem diváků. Magazín Prásk! si nenechalo ujít 921 tisíc lidí (share 26,17 %; 26,35 % v 15–54). Nova s přehledem dominovala čtvrteční sledovanosti s celodenním podílem 27,56 % u staršího a 28,46 % u mladšího publika, v prime time se pohybovala bez problémů v obou diváckých skupinách nad 30 %. Úspěšnější však byla ve skupině diváků starších 15 let.

BRAND24

Graf podílu kanálů (5. 2. 2015)
Graf podílu skupin (5. 2. 2015)
Kanály – průměrné podíly (5. 2. 2015)

ČT Sport zaujal večer díky Euro Hockey Tour

Do povědomí diváků se opět dostává stanice ČT Sport. Včerejší duel Euro Hockey Tour mezi Českou republikou a Ruskem si nenechalo ujít 289 tisíc diváků (share 7,58 %; 10,27 % v 15–54). Stanice oslovila večer zejména mladší publikum, kde se dostala na podíl 7 %, u staršího publika se blížila k 6 %. ČT Sport tak byl ve čtvrtek sledovanější než plnoformátová TV Barrandov. Ta za celý den oslovila 3,04 %, v prime time se dostala na hodnotu 3,51 %. Tří set tisíc diváků tentokrát nedosáhl ani jeden z dílů Námořní vyšetřovací služby na Nově Cinema, sledovanější byla část startující před 21. hodinou.

MINULÝ TÝDEN: Film Po čem ženy touží skončil pod Vyprávěj, Prima ale byla úspěšnější než ČT 1

Top 10 všechny stanice (5. 2. 2015)
Top 5: ČT1 (5. 2. 2015)
Top 5: ČT2 (5. 2. 2015)
Top 5: ČT24 (5. 2. 2015)
Top 5: ČT sport (5. 2. 2015)
Top 5: ČT :D (5. 2. 2015)
Top 5: ČT art (5. 2. 2015)
Top 5: Nova (5. 2. 2015)
Top 5: Nova Cinema (5. 2. 2015)
Top 5: FANDA (5. 2. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (5. 2. 2015)
Top 5: TELKA (5. 2. 2015)
Top 5: Prima (5. 2. 2015)
Top 5: Prima COOL (5. 2. 2015)
Top 5: Prima love (5. 2. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (5. 2. 2015)
Top 5: TV Barrandov (5. 2. 2015)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).