Hlavní navigace

Viktoria Plzeň v Lize mistrů zvedla ČT Sport u mladých ke sledovanosti Cest domů

28. 11. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – ČT Sport v prime time čtyřkou na trhu díky zápasu fotbalové Ligy mistrů mezi Manchester City s Viktorií Plzeň

Cesty domů dotáhly ve sledovanosti Gympl

Pouhé dva tisíce diváků dělily ve středu večer dva konkurenční seriály na dvou největších komerčních televizích: Gympl s (r)učením omezeným na Nově a Cesty domů II na Primě. Zatímco Gympl sledovalo od 20:20 hod. v průměru 883 tisíc dospělých diváků a 20,44 procenta publika, Cesty domů II od čtvrt na devět zaujaly 881 tisíc dospělých s podílem 20,53 procenta. Nejsledovanější ale byly Četnické humoresky, které ve stejnou dobu vysílala ČT 1. Od osmé večer je vidělo v průměru 1,017 milionu dospělých diváků, což představovalo 23,87 procenta publika.

ÚTERNÍ DATA: Prima Cool v úterý díky Lize mistrů čtyřkou na trhu u diváků od 15 do 54 let

V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let bylo pořadí seriálů poněkud jiné, zvítězil Gympl s podílem 25,90 procenta nad Četnickými humoreskami (23,83 procenta) a Cestami domů II (13,39 procenta). Neseriálové, především mužské publikum si po osmé hodině večer stáhla k sobě ČT Sport, která nabídla atraktivní fotbalový zápas Ligy mistrů mezi Manchestrem City a FC Viktorií Plzeň. Od čtvrt na devět jej sledovalo v průměru 359 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 11,15 procentům publika. V kategorii 15 až 54 let přenos zaujal 13,38 procenta publika a dostal se tak na čísla Cest domů na hlavním kanálu Primy.

Kanály – průměrné podíly (27. 11. 2013)
Graf podílu kanálů (27. 11. 2013)
Graf podílu skupin (27. 11. 2013)

Cirkus Bukowsky lehce nad půl milionem diváků

ČT Sport si díky fotbalu polepšila v celodenním i večerním podílu na publiku, a to jak u dospělých nad 15 let, tak u mladších diváků od 15 do 54 let. V obou kategoriích se v prime time stala čtvrtou nejsledovanější televizí v zemi, když u dospělých nad 15 let dosáhla podílu 7,62 procenta a u publika od 15 do 54 let dokonce 9,51 procenta. Za celý den pak ČT Sport udržela pozici čtyřky na trhu v kategorii 15 až 54 let (podíl 6,29 procenta), u dospělých nad 15 let by s podílem 5,00 procenta pátá, na čtvrté pozici ji předběhla zpravodajská ČT 24 s přenosy jednání nové Poslanecké sněmovny (celodenní podíl 5,34 procenta).

BRAND24

MINULÁ STŘEDA: Gympl a Cesty domů ve středu vyrovnané, nejvíc diváků měly Četnické humoresky

Z menších tematických kanálů se ve středu večer dařilo zejména ČT 2. Jejím nejsledovanějším pořadem byl Deník Dity P., který od půl desáté zaujal v průměru 247 tisíc dospělých diváků a 6,61 procenta publika. Dokument Země a města světa II., který Dvojka nasadila od osmé večer, vidělo 226 tisíc dospělých diváků a 5,38 procenta publika. Romantické drama Druhá nebo první na Nově Cinema vidělo od 20:00 průměrně 160 tisíc dospělých diváků a 3,96 procenta publika (4,06 procenta ve věku 15 až 54 let). ČT 1 si oproti minulému týdnu mírně polepšila se seriálem Cirkus Bukowsky, který od půl desáté upřednostnilo 507 tisíc dospělých a 14,80 procenta publika (15,28 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (27. 11. 2013)
Top 5: ČT1 (27. 11. 2013)
Top 5: ČT2 (27. 11. 2013)
Top 5: ČT24 (27. 11. 2013)
Top 5: ČT :D (27. 11. 2013)
Top 5: ČT art (27. 11. 2013)
Top 5: Nova (27. 11. 2013)
Top 5: Nova Cinema (27. 11. 2013)
Top 5: FANDA (27. 11. 2013)
Top 5: SMÍCHOV (27. 11. 2013)
Top 5: TELKA (27. 11. 2013)
Top 5: Prima family (27. 11. 2013)
Top 5: Prima COOL (27. 11. 2013)
Top 5: Prima love (27. 11. 2013)
Top 5: Prima ZOOM (27. 11. 2013)
Top 5: TV Barrandov (27. 11. 2013)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).