Okolo padesáti procent, tedy přesně polovina českých domácností, má již doma LCD televizor. Vyplynulo to z takzvaného Kontinuálního výzkumu, který průběžně zajišťuje společnost Mediaresearch pro Asociaci televizních organizací (ATO) jako nedílnou součást peoplemetrového projektu. Výrazný počet obyvatel má doma ale stále ještě klasický, tedy původní CRT televizor – takzvanou „skleněnku“. To je možná také důvodem, proč stále ještě řada poskytovatelů placených programů šíří tyto stanice v obrazovém formátu 4:3 a nikoliv modernějším 16:9. Počet plazmových a LED televizorů se pohybuje okolo deseti procent.
K TÉMATU: Pozemní vysílání si během digitalizace zachovalo své dominantní postavení
Možnost příjmu sledování digitálního pozemního vysílání prostřednictvím televizoru vede, ale není tak výrazná, jak by se možná očekávalo. Zatímco tuto možnost preferuje mírně nad 30 % obyvatelstva, těsně pod touto hodnotou se pohybuje sledování DVB-T prostřednictvím set-top-boxu, tedy přijímače, který je možné připojit ke staršímu televizoru například prostřednictvím koaxiálního nebo klasického kabelu (cinch, SCART). Jako použitý televizor uvádějí domácnosti nejčastěji „Full HD nebo HD Ready“ (přibližně 50 %), možnost standardní rozlišení si vybralo přibližně 45 % lidí. Vývoj v čase ilustrují připojené grafy.
Jednotlivé grafy lze zvětšit. ATO je bohužel ve větším rozlišení neposkytla.