V březnu vydala zpravodajská televize Z1 tiskovou zprávu, podle níž měla mít v únoru 943 tisíc diváků. Dnes informovala novináře tisková mluvčí programu Ivana Dubašová, že ve třetím měsíci letošního roku se toto číslo zvedlo na rovný jeden milion diváků. Potvrdily to výsledky měsíční zprávy peoplemetrového měření, které si Z1 podruhé objednala u Asociace televizních organizací (ATO) a provozovatele měření – společnosti Mediaresearch,
konstatovala Dubášová.
ČTĚTE TAKÉ: V únoru měla Z1 celkově milion diváků podle peoplemetrů
Objem hrubých reklamních příjmů pak dosáhl hranice přibližně 14.6 milionu korun. K hranici milionu diváků jsme se přiblížili už v únoru a růst sledovanosti očekáváme i nadále. A to jak kvůli postupující digitalizaci, tak i rozšiřování naší programové nabídky,
konstatoval generální ředitel Z1 Martin Mrnka. Důležité je ovšem také zdůraznit skutečnost, že kanál je zatím jediným z nových digitálních TV, který váhá se zařazením do peoplemetrového měření jako samostatný subjekt. Podle něj totiž tyto statistiky dostatečně nevystihují charakter stanice.