Fotbalová Liga mistrů přinesla včera poprvé kanálu Prima Cool výraznější úspěch. Duel mezi Realem Madrid a Manchesterem City si nenechalo ujít 180 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 4,44 %. Druhý poločas vidělo dokonce 241 tisíc diváků (share 7,56 %). Vyplývá to z výsledků peoplemetrového měření společnosti Mediaresearch pro Asociaci televizních organizací (ATO). Dá se předpokládat, že s rostoucí atraktivitou zápasů poroste také počet diváků, kteří na Cool přepnou.
MINULÝ TÝDEN: Obchoďák v klasickém vysílacím čase prohrál s Víkendem na Nově, vládla Ordinace
Tradičně nejsledovanějším pořadem úterního večera byla Ordinace v růžové zahradě 2 na TV Nova. Nenechal si ji ujít 1 817 tisíc diváků (share 45,16 %). Jak uvedla pro DigiZone.cz Marie Fianová z tiskového oddělení Novy, ve skupině diváků od 15 do 54 let šlo o 904 tisíc lidí (share 43,31 %). Úspěch si odnáší také sesterský kanál Nova Cinema, jehož Kletbu Sethiho hrobky si pustilo 247 tisíc diváků (share 6,46 %). Ve skupině diváků od 15 do 54 let šlo o 157 tisíc diváků (share 7,94 %).
ČTĚTE TAKÉ: Prima Cool udělá z Ligy mistrů show s Liborem Boučkem a Dianou Kobzanovou
VIP Prostřeno na Primě family vidělo méně než 15 % publika. Přesně 600 tisíc diváků znamenalo pro televizi share 14,91 %, Obchoďák měl 618 tisíc diváků (20,67 %). Nejlepší Bakaláři na ČT 1 přilákali 551 tisíc diváků (share 13,78 %), Komici na jedničku pak ještě méně. Konkrétně šlo o 469 tisíc diváků (share 14 %). Údaje poskytla serveru DigiZone.cz mluvčí ČT Michaela Fričová. Nejsledovanějším pořadem na Dvojce byl britský dokumentární cyklus Přežít se 162 tisíci diváky (share 4,02 %). Barrandovské Tornádo na New Yorkem si nenechalo ujít pouze 124 tisíc diváků (share 3,12 %).
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT 1 | 14,62 | 14,12 | 11,04 | 10,91 |
ČT 2 | 3,40 | 2,86 | 3,93 | 3,30 |
ČT 4 | 1,74 | 1,92 | 2,19 | 2,68 |
ČT 24 | 6,44 | 3,55 | 3,66 | 1,97 |
Nova | 32,00 | 40,99 | 34,85 | 41,03 |
Nova Cinema | 4,14 | 4,78 | 5,43 | 6,11 |
Prima family | 18,70 | 17,23 | 15,47 | 15,10 |
Prima Cool | 4,24 | 4,02 | 5,85 | 5,27 |
Prima love | 2,08 | 1,82 | 2,79 | 2,79 |
TV Barrandov | 3,62 | 3,30 | 3,72 | 3,91 |
Atmedia | 1,83 | 1,12 | 2,45 | 1,64 |
ostatní TV | 7,18 | 4,29 | 8,60 | 5,30 |
Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch