Proto bych vám, našim čtenářům a čtenářkám, na tomto místě rád slíbil jedno – rozhodně nehodlám v nejbližších měsících nic měnit nebo vymýšlet. Můj cíl je jednoduchý – ustát prvních pár měsíců bez problémů v nastaveném režimu a přesně tak, jak jste zvyklí.
K nejsledovanějšímu mediálnímu webu mě přivedla vcelku přímočará cesta, konec konců s Honzou i Lukášem se na různých akcích věnovaných digitální televizi potkávám už mnoho let. Sám jsem po absolvování Vyšší odborné školy publicistiky nastoupil jako reportér do Občanského juda, kde jsem trochu přičichl k televizácké práci – vymyslet téma, natočit ho, vymyslet scénář a pak ho vysedět ve střižně.
Vydržel jsem to rok a vrátil se k psaní, které jsem vždy považoval za prioritu. Do týdeníku Strategie jsem nastoupil jako redaktor mediální rubriky se specializací na televize a rádia. V té době se akorát rozjížděla televizní digitalizace, a tak bylo o čem psát. Na tehdejší televizi Z1 jsme navíc dostali s kolegy prostor v rámci pořadu Z1 Marketing a mohl jsem se tak věnovat i trochu okleštěnému televiznímu řemeslu.
Když Strategie přešla na měsíční periodicitu, přešel jsem i já, tentokráte do Českého rozhlasu, kde jsem měl na starosti interní komunikaci. Sledovat veřejnoprávní instituci zevnitř je bezesporu fascinující, ale po třech letech jsem využil nabídky mého bývalého šéfredaktora a odešel na pozici redaktora do týdeníku Marketing & Media.
Tím mé putování končí, po dalších třech letech jsem dostal nabídku šéfovat DigiZone a nemohl říci ne. Cíl mám jednoduchý a definoval jsem ho už v prvním odstavci – udržet vysokou kvalitu webu a nezklamat vás, jeho čtenáře. Na vaše ohlasy se předem těším a slibuji, že se jimi budu řídit. Proto vám, DigiZone a samozřejmě i Honzovi Potůčkovi, přeji do nového roku co nejvíce úspěchů a splněných přání!