Hlavní navigace

V týdenní poslechovosti zůstává vše při starém, v denní poskočil Radiožurnál na třetí místo

10. 11. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Karel Choc
UVNITŘ PREZENTACE – Pozici nejposlouchanější celoplošné rozhlasové stanice drží Impuls, mezi regionálními rádii zůstává neotřesitelným hegemonem Blaník.

Celkem osloví tuzemské rozhlasové stanice každý týden 7,418 milionu posluchačů, což znamená lehký pokles oproti minulému měřenému období. Nejposlouchanější Rádio Impuls poslouchá podle průzkumu Radio Projekt aspoň jednou týdně 1,88 milionu posluchačů, tedy o skoro padesát tisíc posluchačů méně než minulý půlrok. Druhou Evropu 2 si během týdne naladí 1,606 milionu a třetí Frekvenci 1 pak 1,53 milionu posluchačů, i u těchto stanic jde o horší výsledky ve srovnání s minulým měřením.

MINULÉ MĚŘENÍ: Nejposlouchanějším rádiem zůstává Impuls, denní poslechovost klesla u Dvojky Českého rozhlasu

S odstupem necelých třiceti tisíc skončil v týdenních číslech čtvrtý ČRo Radiožurnál, kterému se ale povedlo v denní poslechovosti skončit na třetím místě. Nejposlouchanější Impuls si každý den naladí 969 tisíc posluchačů, druhou Frekvenci 1 pak 872 tisíc zájemců. Třetí místo pak nově patří Radiožurnálu s 862 tisíci posluchači a na čtvrté místo propadla Evropa 2, která se musela spokojit s 835 tisíci páry uší.

BRAND24


Autor: Karel Choc

Nová image Michela Fleischmanna, prezidenta mediální skupiny Lagardère Active

Nejposlouchanější regionální rádio Blaník si každý týden naladí 1,086 milionu posluchačů, minimálně jednou denně to pak je 601 tisíc. Country rádio potvrdilo pozici dvojky, když ho denně poslouchá 235 tisíc a týdně pak 448 tisíc posluchačů. Třetí rádio Beat pak v denních číslech generuje 211 tisíc posluchačů a během týdne ho naladí 441 tisíc zájemců.

Výzkum poslechovosti Radio Projekt realizují pro Asociace provozovatelů soukromého vysílání a Sdružení komunikačních a mediálních agentur výzkumné agentury STEM/MARK a Median. Jde o telefonický výzkum CATI, který soustředí data od třiceti tisíc respondentů ročně. Základní otázka zní, jaké rozhlasové stanice poslouchal dotazovaný včera a které minulý týden.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).