Hlavní navigace

UPC zahájilo provoz nového klientského centra u Litvínova

2. 7. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
2. 7. 2008

Kabelový a satelitní operátor UPC Česká republika otevřelo další pobočku klientského centra, a to tentokrát v severních Čechách nedaleko Litvínova, konkrétně v Meziboří. K dnešnímu datu tu společnost zaměstnává přes třicet pracovníků z řad obyvatel regionu, do konce roku by se pak měl jejich počet pohybovat okolo sedmdesáti. Klientské centrum již funguje nejen v Praze, ale také v Ostravě a Liberci.

BRAND24

Pracoviště v Meziboří není určeno pro osobní styk se zákazníky, ale pro vyřizování jejich telefonických, písemných a e-mailových požadavků. Klientské centrum UPC v současné době poskytuje práci více než třem stovkám osob ve čtyřech různých regionech. Společnost se v minulosti potýkala s nedostatkem pracovních kapacit při spojení UPC s konkurenčním Karnevalem. V únoru si dokonce vysloužila kritiku od Sdružení na obranu spotřebitelů a zpravodajský server iDNES ji udělil ne zrovna slušivou vizitku šmejd roku.

ČTĚTE TAKÉ:
Sdružení na obranu spotřebitelů kritizuje zákaznickou linku UPC
Telefónica O2 a UPC jsou šmejdy roku, tvrdí anketa iDnes.cz

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).