Hlavní navigace

Tvoje tvář má známý hlas zabrala, sledovalo ji 933 tisíc diváků

27. 3. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Sobotní večer nepřinesl zásadní překvapení, oproti pátku výrazně poklesl podíl České televize.

Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem včerejška se stala pěvecká soutěž TV Nova Tvoje tvář má známý hlas, kterou sledovalo 933 tisíc diváků starších patnácti let a z toho celkem 490 tisíc bylo mladších 54 let. Jediným dalším nezpravodajským dílkem v TOP 10 nejsledovanějších pořadů včerejška byla soutěž Máme rádi Česko v prime time Primy, kterou sledovalo 536 tisíc diváků nad patnáct let, z toho 268 tisíc zástupců mladší divácké skupiny.

PÁTEČNÍ DATA: Včerejšek patřil ČT 1, Všechnopárty byla třetím nejsledovanějším pořadem

ČT 1 kromě zpravodajských pořadů zaujala své diváky jen podvečerním vařením s Kluky v akci, které pozorovalo 416 tisíc diváků, a odpolední pohádkou Poklad na Sovím hrádku, kterou sledovalo 414 tisíc diváků. Na ČT 2 tradičně nejvíce bodovala bondovka, Jen pro tvé oči si v prime time nenechalo ujít 352 tisíc diváků, což znamenalo podíl 9,8 procenta obecné divácké skupiny v tu dobu přítomné u obrazovek. Nad procentní bod se po čase dostala ČT art, jejíž Jesus Christ Superstar sledovalo 1,65 procenta obecné cílové skupiny.

Kanály – průměrné podíly (26. 3. 2016)
Graf podílu kanálů (26. 3. 2016)
Graf podílu skupin (26. 3. 2016)

Mladší diváky se povedlo oslovit Primě Cool, v prime time sledovalo komedii Tajný agent v sukni sice jen necelých pět procent diváků ve věku od 15 do 65 let, navazující Resident Evil: Zánik už ale k obrazovkám přikoval 8,48 procenta uvedené cílové skupiny. Mladší diváky také evidentně baví odpolední Top Gear, ten si nenechalo ujít 7,71 procenta diváků mladších 54 let. Zajímavější čísla ale vygenerovala stálice v podobě rodinky Simpsonových, která dosáhla u mladších diváků podílu 8,64 procenta.

BRAND24

MINULÝ TÝDEN: Skvělý film Rivalové se příliš neujal. Večer opanovaly Zázraky přírody

Nově pomohlo nasazení blockbusterů, Thora v prime time sledovalo necelých patnáct procent diváků ve věku od 15 do 54 let (v absolutních číslech to bylo 256 tisíc), Harryho Pottera a Fénixův řád si odpoledne pustilo 175 tisíc zástupců mladší divácké skupiny. Sváteční dny a absence Soudkyně Barbary naopak nesvědčí TV Barrandov, kde se nejsledovanějším nezpravodajským pořadem stala romantická Katie Fforde: Slavnostní okamžik, který sledovalo 199 tisíc diváků obecné cílové skupiny.

TOP 10 všechny stanice (26. 3. 2016)
TOP 5: ČT 1 (26. 3. 2016)
TOP 5: ČT2 (26. 3. 2016)
TOP 5: ČT 24 (26. 3. 2016)
TOP 5: ČT sport (26. 3. 2016)
TOP 5: ČT :D (26. 3. 2016)
TOP 5: ČT art (26. 3. 2016)
TOP 5: Nova (26. 3. 2016)
TOP 5: Nova Cinema (26. 3. 2016)
TOP 5: FANDA (26. 3. 2016)
TOP 5: SMÍCHOV (26. 3. 2016)
TOP 5: TELKA (26. 3. 2016)
TOP 5: Prima (26. 3. 2016)
TOP 5: Prima COOL (26. 3. 2016)
TOP 5: Prima love (26. 3. 2016)
TOP 5: Prima ZOOM (26. 3. 2016)
TOP 5: Prima MAX (26. 3. 2016)
TOP 5: TV Barrandov (26. 3. 2016)
TOP 5: KINO Barrandov (26. 3. 2016)
TOP 5: Barrandov PLUS (26. 3. 2016)
TOP 5: Barrandov MUZIKA (26. 3. 2016)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).