Hlavní navigace

TV Barrandov se bojí konce reklamy v ČT, je na ní značně závislá

10. 6. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
10. 6. 2011

Obě největší komerční televize svorně tepou do České televize a politiků, kteří by chtěli na ČT zachovat reklamu i po dokončení digitalizace, třetí největší komerční televize Barrandov ale na toto téma zarytě mlčí. Má svůj důvod. Barrandov je totiž na reklamě v ČT závislí, respektive prodává reklamní časy přes stejnou agenturu jako Kavčí hory – Media Master. A tato firma nabízí reklamní prostor na čtyřech programech ČT a Barrandově ve společných balíčcích.

K TÉMATU: Nova začala bojovat proti reklamě v ČT přímo v Televizních novinách

Barrandov se tak do značné míry může „svézt“ na úspěšnější České televizi, podobně jako třeba Prima prodává balíčky reklamních časů na svém hlavním programu a stanici Prima Cool, nebo Nova na hlavní stanici a Nově Cinema. Pokud by reklama v ČT skončila, musel by si Barrandov vystačit sám, nebo se spojit s jiným prodejcem reklamy, který zastupuje další televize a dokázal by mu kromě přímých inzerentů zajistit i příjem z balíčkované reklamy na více programech najednou.

BRAND24

ČTĚTE TAKÉ: Nechme reklamu jen na programech ČT 2 a ČT 4, navrhuje ředitel Novy

Televize Barrandov má určité obavy z konce reklamy v ČT, přiznal v úterý na pražské konferenci DIGImedia 2011 generální ředitel agentury Media Master Ivan Hyžák. I tato firma by ale na konci reklamy v ČT tratila: nedávno totiž obhájila smlouvu na prodej reklamních časů ve veřejnoprávní televizi na dalších pět let. ČT je přitom největším klientem Media Mastru a společnost je provizích z prodeje reklamních časů na čtyřech programech ČT dost závislá.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).