Hlavní navigace

Televizní noviny na Nově sledovalo více diváků než odpolední hokej s Kazachstánem

14. 5. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Bohumil Herwig
UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Ve věkové skupině od 15 do 54 let dosáhl hokejový přenos české reprezentace na kanálu ČT Sport podílu téměř sedmdesáti procent.

Nejsledovanější pořad včerejšího dne, Televizní noviny, vidělo o sto třicet tisíc diváků obecné cílové skupiny více než odpolední tahák v podobě přímého přenosu hokejového utkání mezi reprezentacemi České republiky a Kazachstánu. Zprávy na Nově tak sledovalo 1,365 milionu diváků a zápas české reprezentace si nenechalo ujít 1,233 milionu diváků starších patnácti let. Třetí nejsledovanější pořad včerejšího dne, Sportovní noviny, se pak nedokázaly přehoupnout přes jeden milion diváků a vidělo je 977 tisíc zástupců obecné divácké skupiny.

ČTVRTEČNÍ DATA: Čtvrteční hegemonii Novy narušil hokej. ČT Sport měla skoro 70% podíl na publiku

Jen o pouhých šest tisíc diváků méně sledovalo nekonečný podvečerní seriál Ulice, který si na Nově nenechalo ujít 971 tisíc zástupců obecné divácké skupiny. Četnické humoresky na ČT 1 pak vidělo 952 tisíc diváků starších patnácti let – minulý týden je sledovalo 659 tisíc diváků, ale proti nim běžel na ČT Sport hokej Česko-Rusko. Včera zabodovala i diskusní Všechnopárty Karla Šípa, která jen o kousek nedosáhla na devět set tisíc diváků. I tak ale jde o propad ve srovnání s minulým týdnem, kdy ji sledovalo 1,043 milionu diváků.

Kanály – průměrné podíly (13. 5. 2016)
Graf podílu kanálů (13. 5. 2016)
Graf podílu skupin (13. 5. 2016)

Do TOP 10 nejsledovanějších pořadů se dostala i pohádka Jak se budí princezny, kterou v prime time na Nově vidělo 647 tisíc diváků. Osmé místo obsadila letošní edice 13. komnaty na ČT 1, kterou si nenechalo ujít 630 tisíc diváků starších patnácti let. Podvečerní soutěž amatérských kuchařů Prostřeno sledovalo na Primě 601 tisíc zástupců obecné divácké skupiny. Na desáté příčce skončily Zprávy FTV Prima, informovat se nechalo 593 tisíc diváků starších patnácti let.

BRAND24

MINULÝ TÝDEN: ČT v pátek večer vymazala Novu. Díky hokeji a ČT Sport

Mladší cílovou skupinu oslovily páteční filmy na Nově Cinema – druhý díl Policejní akademie sledovalo 147 tisíc diváků, z toho 105 tisíc bylo ve věku od 15 do 54 let. Zabodovala i česká komedie Nestyda s Jiřím Macháčkem, večer na Nově ji sledovalo 363 tisíc diváků a i noční repríza na Nově Cinema vykázala podíl 13,75 procenta u mladší cílové skupiny.

TOP 10 všechny stanice (13. 5. 2016)
TOP 5: ČT 1 (13. 5. 2016)
TOP 5: ČT 2 (13. 5. 2016)
TOP 5: ČT 24 (13. 5. 2016)
TOP 5: ČT Sport (13. 5. 2016)
TOP 5: ČT :D (13. 5. 2016)
TOP 5: ČT art (13. 5. 2016)
TOP 5: Nova (13. 5. 2016)
TOP 5: Nova Cinema (13. 5. 2016)
TOP 5: FANDA (13. 5. 2016)
TOP 5: SMÍCHOV (13. 5. 2016)
TOP 5: TELKA (13. 5. 2016)
TOP 5: Prima (13. 5. 2016)
TOP 5: Prima COOL (13. 5. 2016)
TOP 5: Prima love (13. 5. 2016)
TOP 5: Prima ZOOM (13. 5. 2016)
TOP 5: Prima MAX (13. 5. 2016)
TOP 5: Prima Comedy Central (13. 5. 2016)
TOP 5: TV Barrandov (13. 5. 2016)
TOP 5: KINO Barrandov (13. 5. 2016)
TOP 5: Barrandov PLUS (13. 5. 2016)
TOP 5: Barrandov MUZIKA (13. 5. 2016)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).