Hlavní navigace

Talk show Sejdeme se na Cibulce včera úspěšnější než komedie Smrt jí sluší

28. 1. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Velkému zájmu se těší Cibulkův rozhlasový pořad Tobogán. Jeho tisící díl, který byl vysílán z pražské Lucerny, nedávno tento prostor vyprodal.

Nova na téměř dvojnásobném podílu konkurence

Překvapení mezi plnoformátovými kanály. Tak by bylo možné označit včerejší souboj televizí Barrandov a Prima v době mezi dvacátou a jednadvacátou hodinou. Zatímco talk show Sejdeme se na Cibulce vidělo 325 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 7,79 %, primetimový film Smrt ji sluší si pustilo na komerční dvojce pouze 261 tisíc diváků s podílem okolo 7 %. Prima však měla vyšší podíl alespoň u mladšího publika. Co se týká podílů na publiku, úspěšnější byla právě komerční dvojka, která získala share necelých 11 %, zatímco TV Barrandov skončila pod 5 %.

PONDĚLNÍ DATA: Vraždy v kruhu si drží stále dostatečný odstup od Doktorů z Počátků i Cest domů

Prvních pět pozic mezi nejsledovanějšími pořady dne obsadily formáty televize Nova. „Top desítce“ dominovaly s 1,818 miliony diváků (share 45,54 %; 43,74 % v 15–54) Televizní noviny, nad milionovou hranici se dostala i Ordinace v růžové zahradě 2, Sportovní noviny a seriál Ulice. Holky pod zámkem oslovily 861 tisíc diváků (share 27,1 %; 30,03 % v 15–54). Nova dosáhla celodenního podílu 28,61 % u staršího a 30,53 % u mladšího publika. V prime time se pohybovala okolo 35 % v obou diváckých skupinách. Pozici dvojky si udržela přes den i večer Jednička, trojkou byla Prima.

BRAND24

Graf podílu kanálů (27. 1. 2015)
Graf podílu skupin (27. 1. 2015)
Kanály – průměrné podíly (27. 1. 2015)

Olga a Zlodějská partie se sledovaností 200+

Závratných čísel tematické kanály velkých televizí v úterý nedosahovaly. Nejsledovanějším pořadem na Nově Cinema se stala Zlodějská partie, kterou si nenechalo ujít 205 tisíc diváků (share 5,05 %; 6,96 % v 15–54). Dokument Olga se jako jediný dostal na Dvojce nad dvousettisícovou hranici, a to jen nejtěsnějším možným výsledkem. 201 tisíc diváků znamenalo pro tuto stanici podíl 4,87 %. Za celý den Dvojka oslovila 3,61 % publika, v prime time dosáhla 3% share. Nově Cinema se dařilo lépe i u staršího publika, kde se pohybovala mírně nad 4 %. Úspěšnější však byla, podobně jako Prima Cool, u mladších diváků.

MINULÝ TÝDEN: Komedie Mezi námi děvčaty na Primě nezaujala, byla vyrovnaná s TV Barrandov

Top 10 všechny stanice (27. 1. 2015)
Top 5: ČT1 (27. 1. 2015)
Top 5: ČT2 (27. 1. 2015)
Top 5: ČT24 (27. 1. 2015)
Top 5: ČT sport (27. 1. 2015)
Top 5: ČT :D (27. 1. 2015)
Top 5: ČT art (27. 1. 2015)
Top 5: Nova (27. 1. 2015)
Top 5: Nova Cinema (27. 1. 2015)
Top 5: FANDA (27. 1. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (27. 1. 2015)
Top 5: TELKA (27. 1. 2015)
Top 5: Prima (27. 1. 2015)
Top 5: Prima COOL (27. 1. 2015)
Top 5: Prima love (27. 1. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (27. 1. 2015)
Top 5: TV Barrandov (27. 1. 2015)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).