Hlavní navigace

Středeční večer pro Četnické humoresky, mladí sledovali tradičně Gympl

12. 9. 2013
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TABULKY Seriál Cesty domů skončil jen těsně pod osmi sty tisíci diváky. I když se umístil za Četnickými humoreskami a Gymplem i tak překročil 20% podíl na publiku.

Vítězství v jednotlivých diváckých skupinách si ve středu večer mezi sebe podle očekávání rozdělila Česká televize s Novou. Skupina starší 15 let sledovala Četnické humoresky, diváci od 15 do 54 let dali přednost Gymplu s (r)učením omezeným. Oblíbený kriminální seriál si ve středu večer pustilo po 20. hodině 975 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 24,8 %, podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 25,06 %. Také Gympl překročil devítisettisícovou hranici. Vidělo ho 946 tisíc diváků (share 23,76 %), přičemž ve své hlavní divácké skupině měl podíl 28,91 %. Celodenní podíl Novy byl u diváků starších 15 let 26,88 %, ve skupině diváků od 15 do 54 let 29,88 %. ČT 1 zaujala ve středu 16,44 % publika, večer pak 18,82 %.

MINULÝ TÝDEN: Seriálová středa vyrovnaná, těsným vítězem Četnické humoresky. ČT art stále padá

Na Nově se dařilo i reprízovanému dílu Comebacku. Pustilo si ho 742 tisíc diváků (share 22,4 %). Ve skupině divák od 15 do 54 let oslovil sitcom 29,93 % publika. Hospodě U Druhé šance dalo na Jedničce přednost 383 tisíc diváků (share 11,69 %). Podobně na tom byla i zábavná show QI – na vše máme odpověď. Leoše Mareše a jeho hosty si nenechalo ujít 324 tisíc diváků (share 11,19 %), podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 10,47 %. Vlajková seriálová loď Primy, vztahové Cesty domů, zaujala v prime timu 798 tisíc diváků (share 20,36 %), ve skupině diváků od 15 do 54 let šlo o podíl 13,46 %. Také co se celodenního podílu týká, byla Prima třetí, a to po Nově a ČT 1 s hodnotou 15,43 %.

ÚTERNÍ DATA: Fotbal na ČT Sport vidělo přes 600 tisíc lidí, seriál Ona a on na Barrandově s podílem 5 %

Sledovanější než Vtip za stovku byl na TV Barrandov mystery formát Věřte, nevěřte. Stal se nejúspěšnějším pořadem dne s 219 tisíci diváky (share 6,99 %). Vtip za stovku si pustilo 176 tisíc lidí (share 4,43 %). Celodenní podíl Barrandova byl 4,06 %, v prime timu 4,18 %. Dokumentární putování s Jiřím Bartoškou a Miroslavem Donutilem, tedy pořad Na cestě po Svazijsku, se stalo nejsledovanějším pořadem Dvojky. Přilákalo k obrazovce 232 tisíc diváků (share 5,92 %). Události, komentáře na ČT 24 si nenechalo ujít 131 tisíc diváků (share 5,67 %). Na Déčku byla tradičně nejsledovanější pohádka O krtkovi. Vidělo ji 62 tisíc lidí (share 2,36 %). Art k obrazovce přilákal nejvíce diváků Událostmi v kultuře. Bylo jich 9 tisíc (share 0,25 %).

ČTĚTE TAKÉ: Problémy s příjmem nových stanic přifoukla média, postěžoval si šéf České televize

BRAND24

A jak si vedly sesterské kanály Novy a Primy. Nejsledovanější byla denní rekapitulace VyVolených na Primě love. Nenechalo si ji ujít 169 tisíc diváků starších 15 let (share 5,37 %), podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 8,6 %. Na Primě Cool dali diváci přednost seriálu Simpsonovi, konkrétně dílu začínajícímu před 19. hodinou – 134 tisíc (share 4,4 %). V důležitější skupině diváků od 15 do 54 let přinesl pořad televizi podíl 8,92 %. Celovečerní snímek Vášeň a cit si nenechalo na Nově Cinema ujít 144 tisíc diváků (share 3,91 %). Podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 5,15 %. Stotisícovou hranici překročil i díl Kriminálky New York na Fandovi vysílaný po 21. hodině. 126 tisíc diváků znamenalo pro stanici podíl 3,52 % (ve skupině diváků od 15 do 54 let šlo o hodnotu 3,31 %).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za středu 11. září 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 16,44 18,82 13,78 17,80
ČT 2 4,26 4,23 3,74 3,20
ČT Sport 0,88 0,77 1,02 0,90
ČT 24 4,82 3,13 2,88 2,00
ČT :D 0,76 0,28 1,44 0,52
ČT art 0,06 0,12 0,12 0,22
Nova 26,88 29,92 29,88 31,84
Nova Cinema 2,98 3,28 3,92 4,37
Fanda 1,39 1,74 1,60 1,78
Smíchov 1,41 1,47 2,48 2,56
Telka 0,92 0,82 0,92 0,57
Prima 15,43 16,08 10,00 11,26
Prima Cool 3,16 2,86 5,24 4,30
Prima love 2,60 2,92 4,15 4,83
Prima Zoom 1,87 1,23 2,01 1,18
TV Barrandov 4,06 4,18 3,62 3,87
Atmedia 4,14 2,41 3,97 2,19
ostatní TV 7,94 5,71 9,21 6,60
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za středu 11. září 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 27,22 27,35 22,98 24,64
Nova Group 33,58 37,23 38,80 41,12
Prima Group 23,06 23,09 21,40 21,57

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).