Hlavní navigace

Start zpravodajského kanálu DW News se blíží, Deutsche Welle mění motto

27. 4. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Nový slogan „Made for Minds“ má být hlavním sdělením pro diváky Deutsche Welle a dává mimo jiné i důraz na to, co je pro publikum relevantní a atraktivní.

Německá zpravodajská a publicistická televize Deutsche Welle, která je v České republice mimo jiné i součástí největšího kabelového operátora, společnosti UPC, přichází za diváky s novým mottem „Made for Minds“. Změna není náhodná. Dochází k ní přesně dva měsíce předtím, než Deutsche Welle spustí svůj mezinárodní anglickojazyčný zpravodajský kanál DW News. Ten si termín startu naplánoval konkrétně na 22. června. Stanice má být k dispozici mimo jiné prostřednictvím satelitní pozice 19,2 stupně východně, družice Astra. Jako přímí konkurenti programu jsou zmiňovány stanice BBC World News a CNN.

BRAND24

NEPŘEHLÉDNĚTE: Stanice DW News odstartuje nakonec v červnu, bude i na satelitu Astra

Nový slogan „Made for Minds“ má být hlavním sdělením pro diváky Deutsche Welle a dává mimo jiné i důraz na to, co je pro publikum relevantní a atraktivní. Motto má u diváků vzbuzovat okamžitou zvědavost a zároveň jim dávat najevo, že DW je právě tou správnou adresou, kde najdou potřebné informace. „Made for Minds“ má sloužit také jako charakteristický prvek, který odliší Deutsche Welle od ostatních programů tohoto typu. Stanice by měla být chápána jako symbol kvalitní a odvážně žurnalistiky. V neposlední řadě motto charakterizuje program s prvky zvědavosti, otevřenosti a jasným cílem.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).