Hlavní navigace

„Stará parta“ z ČT na Barrandově: Kvapil generálním a Žádník výkonným ředitelem

26. 9. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Novým generálním ředitelem TV Barrandov se stal předseda jejího představenstva Robert Kvapil, výkonným ředitelem Radek Žádník. Oba působili v Janečkově vedení ČT.

Do televize Barrandov se stahují bývalí manažeři České televize, kteří působili ve vedení bývalého generálního ředitele Jiřího Janečka. Někdejší obchodní a marketingový ředitel ČT Robert Kvapil (na snímku vpravo), který se přede dvěma týdny stal novým předsedou představenstva společnosti Barrandov Televizní Studio, byl k 1. říjnu jmenován i generálním ředitelem TV Barrandov. A do funkce výkonného ředitele nastoupí ke stejnému datu Radek Žádník, který v ČT za Janečkovy éry vedl ředitelství programových okruhů.

K TÉMATU: TV Barrandov mění majitele, od Tomáše Chrenka ji kupuje Jaromír Soukup

„Těmito kroky, stejně jako předchozím jmenováním Marka Stoniše do funkce programového ředitele, jsme ukončili změny ve vedení televize. Management televize je nyní kompletní a plně se soustředí na úkoly spojené s programovou a provozní strategií společnosti,“ komentovala změny Marcela Hrdá, předsedkyně představenstva společnosti Empresa Media, která v polovině září odkoupila většinu akcií TV Barrandov. Empresa Media patří Jaromíru Soukupovi, vlastníkovi největší české mediální agentury Médea.

BRAND24

ČTĚTE TAKÉ: Marek Stoniš novým šéfem programu TV Barrandov. Ode dneška nahradil Janise Sidovského

Kvapil s Žádníkem při loňské volbě generálního ředitele ČT podporovali tehdejšího ředitele zpravodajství Romana Bradáče. Když v konkurzu zvítězil bývalý šéf televize Nova Petr Dvořák, podali z ČT výpověď ještě před jeho nástupem. Jmenováním Kvapila do funkce generálního ředitele TV Barrandov v této pozici skončila Martina Lišková, která ji zastávala teprve od června letošního roku.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).