Hlavní navigace

Společnost ePojištění.cz neprodlouží partnerství s nejvyšší tuzemskou fotbalovou ligou

30. 5. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: YouTube
Společnost ePojištění.cz se po letošním ročníku nejvyšší fotbalové soutěže rozhodla nepokračovat v roli jejího titulárního partnera. Nevyužije tak opci, kterou měla na další rok.

Společnost ePojištění informovala o svém rozhodnutí vzdát se role titulárního partnera nejvyšší tuzemské fotbalové soutěže fotbalovou asociaci už začátkem letošního roku. Oceňujeme kroky, které během tohoto roku činilo vedení profesionálního fotbalu. Jako jedni z prvních v Evropě se v České republice snažíme zavést do fotbalu video, komise rozhodčích v tomto ročníku fungovala výborně, zlepšuje se komunikace mezi fanoušky a kluby, pracuje se i na atraktivnějším hracím modelu ligy. Liga byla napínavá a o titulu rozhodl až poslední zápas. Letošní ročník ePojištění.cz ligy byl dle nás velice povedený a jsme rádi, že jsme byli při tom a finančně jej podpořili, uvedl Dušan Šenkypl, ředitel společnosti ePojištění.cz. 

BRAND24

PSALI JSME: Pelta ohlásil nového titulárního sponzora první ligy. Stala se jím společnost ePojištění.cz

Společnost ePojištění.cz chtěla primárně přispět k rozvoji mládežnického fotbalu v klubech a také se soustředit na výhody fotbalovým fanouškům. Představili jsme projekt Fandím fotbalu, ale nenašli jsme vhodné směřování naší další spolupráce. Proto jsme se rozhodli naše investice do fotbalu ukončit, vysvětluje Šenkypl. Jím vedená společnost také vyjádřila znepokojení nad aktuálními dotačními kauzami, které se týkají profesionálního fotbalu. I když je námi podporovaná fotbalová liga profesionální soutěží řízenou kluby a funguje zcela samostatně, současné kauzy výkonnostního fotbalu poškozují fotbal jako takový a je na místě kompletně zrevidovat způsob rozdělování dotací, dodal Dušan Šenkypl.  

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).