Hlavní navigace

Smíchov ve čtvrtek v prime time nadprůměrný, u mladých měl podíl 4 %

8. 8. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Duel fotbalové Plzně s Ploještí na ČT Sport překročil hranici tří set tisíc diváků a bodoval zejména u mladšího publika, kde měl share 10,76 %.

Smíchov u mladšího publika večer vyrovnaný s Coolem

Nadprůměrně se dařilo ve čtvrtečním prime time stanici Smíchov. Ta hned se dvěma pořady překročila hranici sta tisíc diváků. V obou případech šlo o seriál Dva a půl chlapa. U staršího publika, tedy diváků ve skupině 15+, měly tyto části podíl (share) nad 3 % a u mladších diváků nad 5 %. Druhá se dokonce blížila share 6 %. Tato skutečnost se pochopitelně okamžitě projevila na primetimových hodnotách, kdy stanice měla share u mladšího publika 4 %, a nejen že byla sledovanější než Fanda i Telka, ale dostala se zároveň i na hodnotu konkurenční Primy Cool. Smíchov za sebou nechal i Primu love a Primu Zoom.

STŘEDEČNÍ DATA: Pitavalu stačilo k vítězství 755 tisíc diváků, duel Malmö se Spartou zvedl podíl ČT Sport

Čtvrteční večer jinak nepřinesl žádná překvapení. První tři pozice nejúspěšnějších pořadů dne obsadila se svými formáty Nova. Šlo konkrétně o Televizní noviny, Sportovní noviny a Chalupáře. Nad milionem diváků přitom skončil jen první zmíněný pořad, který v obou diváckých skupinách překročil podíl 40 %. Nejsledovanějším pořadem Primy byly dle očekávání hlavní zprávy, které si nenechalo ujít 730 tisíc diváků a opět dosáhly vysokého podílu, téměř 31 %. Prima byla ve čtvrtek televizní dvojkou s podílem 15,74 % a večer se přiblížila k 16 %. Nejúspěšnějším formátem Jedničky byly s 580 tisíci diváky (share 22,84 %) Události. Celodenní podíl stanice se dostal na hodnotu 13,99.

Graf podílu kanálů (7. 8. 2014)
Graf podílu skupin (7. 8. 2014)
Kanály – průměrné podíly (7. 8. 2014)

Fotbal bodoval v prime time zejména u mladších diváků

Večer lákal k obrazovkám také duel Viktorie Plzeň s týmem Petrolul Ploješť. Utkání překročilo 300 tisíc diváků a lákalo k obrazovkám zejména mladší publikum – share 10,76 %. U staršího publika měl zápas podíl 9,41 %. Za celý prime time se pak stanice pohybovala na nadprůměrných hodnotách. Nejvyšší byl share u mladšího publika, dosáhl na hodnotu 7,25 %. Nejsledovanějším pořadem na Dvojce byla Cestománie – 218 tisíc diváků (share 6,43 %). Události, komentáře si pustilo na ČT 24 necelých 140 tisíc diváků (share 6,26 %). Déčko a Art, stejně jako Prima love, Prima Zoom, Fanda a Telka se přes sto tisíc diváků nedostaly.

BRAND24

MINULÝ TÝDEN: Programová změna se ČT Sport vyplatila, Plzeň přilákala téměř 300 tisíc diváků

Na Nově Cinema se dařilo Námořní vyšetřovací službě. Oba díly se dostaly nad dvousettisícovou hranici, přičemž sledovanější byla část od 21 hodin, kterou si nenechalo ujít 264 tisíc diváků (share 8,07 %; 9,09 % v 15–54). Nova Cinema byla v obou diváckých skupinách i částech dne nad TV Barrandov. Nejvyšší hodnoty dosáhla u mladšího publika v prime time – share 6,16 %. Celodenní podíl TV Barrandov byl 4,27 %. Nejsledovanějším pořadem stanice byl Policajt v Africe – 148 tisíc diváků (share 4,8 %). Čtvrteční data uzavírá Prima Cool s Teorií velkého třesku – 138 tisíc diváků (share 4,2 %; 6,9 % v 15–54).

Top 10 všechny stanice (7. 8. 2014)
Top 5: ČT1 (7. 8. 2014)
Top 5: ČT2 (7. 8. 2014)
Top 5: ČT24 (7. 8. 2014)
Top 5: ČT sport (7. 8. 2014)
Top 5: ČT :D (7. 8. 2014)
Top 5: ČT art (7. 8. 2014)
Top 5: Nova (7. 8. 2014)
Top 5: Nova Cinema (7. 8. 2014)
Top 5: FANDA (7. 8. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (7. 8. 2014)
Top 5: TELKA (7. 8. 2014)
Top 5: Prima (7. 8. 2014)
Top 5: Prima COOL (7. 8. 2014)
Top 5: Prima love (7. 8. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (7. 8. 2014)
Top 5: TV Barrandov (7. 8. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).