Do obchodního portfolia JOJ tak v rámci slovenského trhu přibyly tématické stanice AMC, Šport 1, Šport 2, Minimax a Spektrum. Tyto stanice oslovují na Slovensku kolem 4,5 milionu domácností v rámci kumulovaných dat k dnešnímu dni. Stanice nabízejí slovenští operátoři jako Slovak Telekom, Digi SK, UPC Broadband, Orange SK, Freesat SK, O2 SK, Skylink, Swan, Antik Telekom, Satro a další.
JOJ Group už má zkušenosti s obchodováním zahraničních stanic, začátkem letošního roku začala klientům na Slovensku prodávat českou stanici Prima Plus. Na základě získaných referencí oslovili televizní skupinu i další zahraniční společnosti se žádostí o zprostředkování prodeje reklamního prostoru na televizních stanicích, které na Slovensku vysílají. Rozšíření portfolia skupiny JOJ nastane od začátku června.
Sledovanosť AMC, Sport 1, Sport 2, Minimax a Spektrum bude meraná separátne v rámci peoplemetrov TNS Slovakia. Nevylučujeme, že po ich etablovaní sa na slovenskom trhu budeme počet televízií v našom portfóliu rozširovať,
uvedl obchodní ředitel skupiny JOJ Martin Heržo.