Hlavní navigace

Slovenské aktivity AMC si pro prodej reklamy zvolily JOJ Group

16. 5. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: AMC
Středoevropská divize společnosti AMC Networks International oslovila skupinu JOJ Group a požádala ji o zprostředkování prodeje reklamy na svých televizních stanicích pro slovenský trh.

Do obchodního portfolia JOJ tak v rámci slovenského trhu přibyly tématické stanice AMC, Šport 1, Šport 2, Minimax a Spektrum. Tyto stanice oslovují na Slovensku kolem 4,5 milionu domácností v rámci kumulovaných dat k dnešnímu dni. Stanice nabízejí slovenští operátoři jako Slovak Telekom, Digi SK, UPC Broadband, Orange SK, Freesat SK, O2 SK, Skylink, Swan, Antik Telekom, Satro a další.

BRAND24

JOJ Group už má zkušenosti s obchodováním zahraničních stanic, začátkem letošního roku začala klientům na Slovensku prodávat českou stanici Prima Plus. Na základě získaných referencí oslovili televizní skupinu i další zahraniční společnosti se žádostí o zprostředkování prodeje reklamního prostoru na televizních stanicích, které na Slovensku vysílají. Rozšíření portfolia skupiny JOJ nastane od začátku června.

Sledovanosť AMC, Sport 1, Sport 2, Minimax a Spektrum bude meraná separátne v rámci peoplemetrov TNS Slovakia. Nevylučujeme, že po ich etablovaní sa na slovenskom trhu budeme počet televízií v našom portfóliu rozširovať, uvedl obchodní ředitel skupiny JOJ Martin Heržo

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).