Hlavní navigace

Sledovanost Česko Slovensko má Talent 2 stoupá na Primě i Jojce

27. 9. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
27. 9. 2011

UVNITŘ TABULKA Zájem o druhou řadu talentové show Česko Slovensko má talent stoupá nejen na televizi Prima, ale i na partnerské televizi Joj na Slovensku. Tam je tato soutěž dokonce úspěšnější než v Česku, oslovuje v průměru přes 40 procent publika jak ve věku od 12 do 54, na kterou Joj primárně cílí, tak u širšího publika staršího 12 let. Sledovanost soutěže stoupá u obou televizí s každým novým dílem i přes to, že v Česku proti Primě silně protiprogramuje Nova.

TABULKA: Sledovanost show Česko Slovensko má talent 2 – podzim 2011

Po úvodním díle Talentu, který pro Primu skončil první zářijovou neděli neúspěchem kvůli rozhodnutí Novy nasadit proti němu televizní premiéru komedie Zdeňka Trošky Doktor od jezera hrochů a nepřerušovat ji reklamními bloky, se už Nově v boji s talentovou show tolik nedaří. Původně proti ní plánovala vysílat pouze nové premiérové díly televizních filmů Soukromé pasti, nakonec k nim ale přidala i populární české komedie a mezi tyto dva pořady nevkládá žádnou reklamu (do pořadů však už ano, i když méně často než obvykle).

BRAND24

K TÉMATU: Talentu se daří víc na Slovensku, Joj má téměř tolik diváků co Prima

Prima i přes to u čtvrté části Talentu znovu trochu posílila, když v neděli vykázala v průměru 1,127 milionu dospělých diváků této show. Na Jojce ten samý díl vidělo průměrně 853 tisíc Slováků starších 12 let. Prima od samého začátku druhé řady Talentu oslovuje touto show především diváckou skupinu od 15 do 54, na kterou cílí konkurenční Nova. V této cílové skupině Prima dosáhla u čtvrtého dílu druhé řady Talentu podílu před 30 procent.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).