Další rekord v celodenním, ale hlavně večerním podílu na dospělém publiku, má na kontě lidová Šlágr TV. Uplynulou neděli ji po celý den sledovalo v průměru 2,78 procenta dospělého publika, v hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin dokonce dosáhla podílu 3,36 procenta. V celodenních číslech tak porazila Fandu, Smíchov, Telku, Primu love i Primu Zoom, v prime time pak těsně i zpravodajskou ČT 24 a začala se blížit číslům Novy Cinema. Vyplývá to z peoplemetrových dat společnosti Mediaresearch pro Asociaci televizních organizací (ATO).
K TÉMATU: Šlágr TV expanduje na Slovensko, o šíření v DVB-T jedná i s Towercomem
Šlágr TV tak v neděli pomohla k rekordnímu podílu stanic zastupovaných agenturou Atmedia, mezi nimiž je s přehledem nejsledovanější (v cílové skupině D15+). Atmedia za celou neděli vykázala podíl 5,48 procenta u dospělého publika a 4,34 v cílové skupině 15 až 54 let. V hlavním vysílacím čase pak Atmedia dosáhla souhrnného podílu 5,58 procenta u dospělého publika a 3,49 procenta u diváků od 15 do 54 let.