Hlavní navigace

Skylink mění výši servisního poplatku, měsíčně budou jeho zákazníci platit 70 korun

23. 2. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

AKTUALIZOVÁNO – Od 1. dubna se mění výše servisního poplatku za možnost přístupu k bezplatným kanálům pro kódovací karty Skylink. Místo 55 korun budou zákazníci Skylinku platit sedmdesát korun měsíčně.

Podle tiskového vyjádření Skylinku dojde od začátku dubna ke změně výše servisního poplatku, který souvisí s poskytováním služeb satelitní televize. K tomuto datu bude také aktualizován ceník služeb Skylink.

Důvodem zdražení je podle PR zástupce společnosti Marka Němce skutečnost, že za poslední rok došlo k nárůstu nákladů spojených s provozem satelitní televizní platformy.

Možnosti platby:

Způsob úhrady SP (od 1. 4. 2016) Česká republika Slovenská republika
Pravidelná měsíční platba (pouze SIPO nebo Inkaso z účtu) 70 Kč nebo 2,60 €
Jednorázová platba na 12 měsíců 1070 Kč nebo 39,70 €
Jednorázová platba na 24 měsíců 1680 Kč nebo 62,40 €
Jednorázová platba na 5 dní zasláním textové SMS zprávy na číslo 90211 v ceně 25 Kč s textem: SP číslo dekódovací karty na číslo 8877 v ceně 1,00 € s textem: SP číslo dekódovací karty

Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Servisní poplatek nemusí hradit předplatitelé placených balíčků Skylink – je zahrnut v jejich ceně.

Dekódovacích karet, na kterých je servisní poplatek nebo některý z programových balíčků Skylink uhrazen na období delší než do 1. 4. 2016, se bude nová výše servisního poplatku týkat až od prvního dne následujícího po již předplaceném období.

Pro dekódovací karty, na kterých je servisní poplatek hrazen prostřednictvím pravidelné platby SIPO nebo Inkaso z účtu, se servisní poplatek splatný v měsíci březnu vztahuje již na služby satelitní televize Skylink v měsíci dubnu.

BRAND24

Datum splatnosti servisního poplatku pro každou dekódovací kartu Skylink si lze ověřit na www.skylink.cz v rubrice Ověření služeb na kartě.

Zákazníci, kteří se změnou ceníku nesouhlasí, mají podle vyjádření Skylinku právo postupovat v souladu s čl. 8.4. Všeobecných obchodních podmínek Skylink a bez jakýchkoliv sankcí smlouvu písemně vypovědět.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).