Hlavní navigace

Programová šéfka Novy: Šeherezádu v prime time zabili novináři

31. 5. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
31. 5. 2011

Za neúspěch turecké telenovely Tisíc a jedna noc v hlavním vysílacím čase na Nově můžou novináři. Deníku MF Dnes to řekla programová ředitelka Novy Alex Ruzek, podle níž právě média svým negativním postojem vůči Tisíci a jedné noci ještě před začátkem jejího vysílání vyvolala averzi diváků vůči tomuto seriálu. Dodnes si stojím za tím, že je to dobrý produkt, který nefungoval ne proto, že je špatný, ale proto, že lidé, kteří píšou pro noviny, blogy, internetové servery, se do něj pustili, ještě než se objevil v televizi, řekla Ruzek.

K TÉMATU: Nenazývejte Tisíc a jednu noc telenovelou, žádá ředitel Novy Jan Andruško

Potom se to už jen vezlo, diváci uvěřili, že to je špatný seriál, a dopředu ho odsoudili, míní programová ředitelka Novy. Je to vůbec poprvé, co představitel nejsledovanější české televize připouští, že by jiná, slabší média, mohla ovlivnit úspěšnost nějakého pořadu na Nově. Když jsme seriál přesunuli do podvečerního času, je velmi úspěšný, máme stejný počet diváků, jako když jsme ho nasadili v hlavním vysílacím čase, dodala Ruzek.

BRAND24

ČTĚTE TAKÉ: Nova opět mění plány: Tisíc a jedna noc od pondělí do pátku od 17:30

Úspěch je to ale diskutabilní, protože Tisíc a jednu noc sledují především diváci starší 55 let, zatímco Nova cílí na publikum od 15 do 54 let, na které prodává reklamu. I tak se ale Nově podařilo přesunem turecké telenovely na půl šestou podvečer „zlikvidovat“ sledovanost podvečerních repríz populárních československých seriálů na prvním programu České televize.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).