Hlavní navigace

Šéfce se nedaří ani po přesunech, sledovanost jí klesá na Primě i Jojce

29. 3. 2011
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
29. 3. 2011

UVNITŘ DATA SLEDOVANOSTI Velkým průšvihem končí společná česko-slovenská soutěž Šéfka, kterou podle původního amerického formátu The Apprentice vysílá česká televize Prima se slovenskou Jojkou. Obě televize už byly nuceny Šéfku kvůli nízké sledovanosti přesunout do horších vysílacích časů, televize Joj dokonce změnila i vysílací den (místo neděle od 20:00 hod. nyní tuto soutěž vysílá v pátek od 21:15 hod., zatímco Prima ji přesunula z nedělních 20:00 na 22:15 hod.), i v nich si však Šéfka vede hůř a hůř.

TABULKA: Sledovanost jednotlivých dílů reality show Šéfka na televizích Prima a Joj

Čtvrtý díl Šéfky vidělo v neděli večer na Primě průměrně 159 tisíc diváků ve věku od 15 do 54 let, což znamenalo podíl 16,18 procenta. To je o 23 tisíc diváků a téměř jeden procentní bod méně než o u třetího dílu o týden dříve. Sledovanost Šéfky na Primě klesá od úvodní části s každým dalším dílem. První část 6. března vidělo v této cílové skupině 372 tisíc diváků (podíl 15,45 procenta), celkově pak 650 tisíc diváků starších patnácti let (podíl 14,92 procenta). Čtvrtý díl si zapnulo v průměru 252 tisíc dospělých diváků při podílu 14,69 procenta.

K TÉMATU: Šéfka na Primě včera totálně propadla, Donutil na ČT 1 s rekordní sledovaností

Na Jojce klesla sledovanost Šéfky u čtvrtého dílu a cílové skupiny diváků od 12 do 54 let v pátek večer podle serveru Mediálne.sk na 147 tisíc lidí a podíl 17,9 procenta. Oproti třetímu dílu je to o 19 tisíc diváků méně, ale v podílu na publiku si Šéfka polepšila o 4,8 procentního bodu. I tak se drží pod celodenním podílem Jojky. Úvodní díl Šéfky vidělo 6. března v této cílové skupině 314 tisíc diváků při podílu 23,8 procenta, což byl pro Joj průměrný výsledek.

ČTĚTE TAKÉ: Místo Šéfky půjde na Primě v neděli od 20 hodin soutěž Máš minutu!

Lidé z oboru se shodují, že chyba není ve formátu The Apprentice, ale obsazení klíčové role manažera, který provází celým pořadem. Ústřední postava Nora Mojsejová podle nich není důvěryhodná. Myslím, že tam došlo k nějakému omylu, protože Nora Mojsejová je na Slovensku skvělým mluvčím spodiny. Není autorita v byznysu, řekl v rozhovoru pro DigiZone.cz Vojtech Hron, ředitel producentské společnosti Maya, která vyrábí v Česku a na Slovensku pořady Pošta pro tebe či Partička.

NAPSALI JSME: Šéfce se nedaří ani na Slovensku, také televize Joj ji přesouvá na později

BRAND24

Můžete věřit Donaldu Trumpovi, který sice zkrachoval, ale v Americe stojí velké domy, které nesou jeho jméno a něčeho dosáhl. Můžete věřit Petru Kellnerovi a nevím komu všemu, a můžete se pokusit dostat do jejich blízkosti, ale nemůžete věřit takovéto paní. Když nedokázali sehnat skutečně úspěšného člověka, neměli to dělat, míní Hron. Stejného názoru je ředitelka česko-slovenské verze módní televize Fashion TV Gabriela Drobová, která do loňského roku působila jako dramaturgyně v nejsledovanější slovenské televizi Markíza.

Myslím si, že Nora Mojsejová je vynikající tahák pro diváky, je to osoba, která je přitáhne, ale musí být zasazena do formátu, který jí sedí. Toto bylo úplně mimo. Je to, jako kdybyste vzali Evu a Vaška a dali je do poroty SuperStar nebo bychom tam dali nějakou mladou vycházející hvězdičku, míní Drobová v rozhovoru pro DigiZone.cz.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).