Hlavní navigace

Šéfce se nedaří ani na Slovensku, také televize Joj ji přesouvá na později

23. 3. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
23. 3. 2011

UVNITŘ DATA SLEDOVANOSTI Do horšího vysílacího času a dokonce na jiný den přesune slovenská televize Joj jeden ze stěžejních pořadů letošního jara, česko-slovenskou soutěž Šéfka. Stane se tak krátce poté, co stejný krok kvůli nízké sledovanosti Šéfky učinila i česká televize Prima, s níž Joj tuto soutěž koprodukovala. Zatímco ale Prima ponechala Šéfku v nedělním večeru a změnila jen její vysílací čas z 20:00 na 22:15 hod., Joj se rozhodla změnit i vysílací den soutěže.

DATA: Sledovanost jednotlivých dílů reality show Šéfka na televizích Prima a Joj

Od tohoto týdne bude Joj vysílat Šéfku v pátek od 21:15 hod. Informoval o tom server Mediálne.sk. Se změnou v Joj nečekali, platí od nejbližšího víkendu. Na pátek byl původně plánovaný film, ten dostane recipročně neděli. Pěvecké show Česko Slovenská SuperStar bude konkurovat americký akční film Po stopách zabijáka, další neděli pak Za nepřátelskou linií 2, uvedl web.

K TÉMATU: Šéfka na Primě totálně propadla, Donutil na ČT 1 s rekordní sledovaností

Šéfce se na Slovensku zpočátku celkem dařilo. Úvodní díl v neděli 6. března sledovalo na televizi Joj v průměru 523 tisíc diváků starších dvanácti let, což představovalo podíl 25,40 procenta. V mladší cílové skupině diváků od 12 do 54 let zaujala 314 tisíc diváků s podílem 23,8 procenta. To bylo více než průměrný podíl televize Joj. Jenže druhý díl vidělo už jen 256 tisíc diváků v mladší cílové skupině (podíl 19,8 procenta) a třetí tuto neděli 166 tisíc diváků s podílem 13,1 procenta.

ČTĚTE TAKÉ: Místo Šéfky půjde na Primě v neděli od 20 hodin soutěž Máš minutu!

BRAND24

Ještě hůře se Šéfce daří na televizi Prima. Úvodní díl vidělo 650 tisíc dospělých diváků (podíl 14,92 procenta), druhý 403 tisíc (podíl 9,84 procenta) a třetí po přesunu do nedělního pozdního večera od 22:15 hod. už jen 277 tisíc diváků při podílu 13,02 procenta. Obdobně klesal zájem o Šéfku na Primě i u diváků ve věku od 15 do 54 let. Úvodní díl vidělo 372 tisíc lidí, zatím poslední pak už jen 182 tisíc.

Myslím, že tam došlo k nějakému omylu, protože Nora Mojsejová je na Slovensku skvělým mluvčím spodiny, komentoval neúspěch Šéfky a její hlavní protagonistky v rozhovoru pro DigiZone.cz ředitel producentské společnosti Maya Vojtech Hron. To je podle mě dramaturgický problém, ona přece není autorita v byznysu. Můžete věřit Donaldu Trumpovi, který sice zkrachoval, ale v Americe stojí velké domy, které nesou jeho jméno a něčeho dosáhl. Můžete věřit Kellnerovi a nevím komu všemu, a můžete se pokusit dostat do jejich blízkosti, ale nemůžete věřit takovéto paní, dodal.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).