Hlavní navigace

Šéf Primy: Na jaře dáme méně novinek než letos, nechceme riskovat

20. 12. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
20. 12. 2011

Méně programových novinek než v letošním roce nasadí do jarního programového schématu televize Prima. Týdeníku Marketing a Media to řekl generální ředitel stanice Marek Singer. Obecně se dá říci, že novinek bude na jaře méně než letos, protože současný zájem o reklamu na Primě je do jisté míry zavazující a musíme mít jistotu, že výkonnost programu bude dostatečná po celý rok, vysvětlil.

K TÉMATU: Prima s Joj startují další společný projekt, reality show Hotel Paradise

Prima se tak chce vyvarovat situace, která nastala letos na jaře, kdy řada nových původních formátů neuspěla a televize je musela stahovat z vysílání nebo je přesouvat do pozdních nočních hodin. Šlo třeba o česko-slovenskou soutěžní reality show Šéfka, druhou řadu kulinářské show Čápi s mákem nebo zábavný pořad Trampoty s Petrem Novotným. Krizový byl pro Primu především čtvrteční prime time, s jehož obsazením se potýká dodnes.

ČTĚTE TAKÉ: Termín startu soutěže Aréna národů Prima tají. Moderovat ji bude Háma

Hlavní programovým tahákem pro jaro 2012 by na Primě měla být reality show Hotel Paradise, kterou televize připravuje se slovenskou Jojkou. V zásobě máme také game show Aréna národů, kterou jsme na jaře natáčeli u Paříže, doplnil Singer. Pokračovat bude seriál Cesty domů, který si dá po Novém roce přestávku (Prima ho v pondělí a ve středu nahradí slovenským seriálem Ako som prežil, který už přede dvěma lety vysílala televize Barrandov).

NAPSALI JSME: Prima má nový název pro seriál Sborovna ze školy: Základka

BRAND24

Máme již téměř dokončený nový seriál ze školního prostředí Základka. To je další věc, o které si myslíme, že bude tahákem programu, dodal v rozhovoru pro Marketing a Media šéf Primy, aniž by upřesnil, zda se Základka ve vysílání objeví již na jaře. Jaro je vždycky o něco méně náročná sezona na reklamní prostor, proto tu je tradičně více místa pro novinky, které jsou z principu riskantní, řekl však. Například Aréna národů by tak podle Singera měla dostat prostor spíše na jaře než na podzim.

Prima to ale nechce s novými formáty přehánět. Televizní divák preferuje rutinní chování, takže novinky jsou pro televizi spíše riziko. Pokud máte formát, který funguje, tak je samozřejmě efektivnější jej nasadit. Proto jaro bude sázet na osvědčené taháky, jako je Prostřeno a Cesty domů spíše, než abychom experimentovali s hlavními pilíři, dodal Marek Singer.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).