Hlavní navigace

Sanitka 2 v pátek nejsledovanější, u diváků od 15 do 54 let ale vyhrála Výměna manželek

30. 9. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TABULKA – Nově se v její cílové skupině podařilo v pátek večer porazit oba hlavní pořady ČT 1, vedle seriálu Sanitka 2 také talk show Všechnopárty

Porazit premiérový seriál Sanitka 2 se v pátek večer podařilo televizi Nova. Nestalo se tak sice v absolutních číslech u širší cílové skupiny všech dospělých diváků nd 15 let, ale v užší kategorii 15 až 54 let, na niž se nejsledovanější česká televize dlouhodobě zaměřuje. Sanitku si od 20 hodin na ČT 1 nenechalo ujít 1,216 milionu dospělých diváků, což představovalo 31,86 procenta publika. Souběžně vysílaná reality show Výměna manželek oslovila od 20:20 hod. 885 tisíc dospělých při podílu 23,13 procenta. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let ale Sanitka novácké reality show podlehla, oslovila totiž 26,48 procenta publika, zatímco Výměna manželek 27,48 procenta.

K TÉMATU: Předvolební diskuse na ČT 24 oslovila ve čtvrtek 95 tisíc diváků, podobně i TV Barrandov

Podobně dopadl souboj talk show Všechnopárty a Soukromých pastí – v širší cílové skupině diváků nad 15 let vyhrála Jednička, u mladších od 15 do 54 let Nova. Řečí konkrétních čísel Všechnopárty oslovila od půl desáté večer 909 tisíc dospělých diváků (25,61 procenta publika), zatímco Soukromé pasti ve stejný čas 518 tisíc dospělých a 16,15 procenta publika. U mladší cílové skupiny 15 až 54 let dosáhla Všechnopárty podílu 13,46 procenta a Soukromé pasti 20,92 procenta. Hlavní kanál Primy hrál v pátek večer po 20. hodině „třetí housle“, jeho reality show VyVolení – Duel vidělo od čtvrt na devět 426 tisíc dospělých diváků, což stačilo na podíl 11,44 procenta (13,92 procenta v cílové skupině diváků od 15 do 54 let). Lépe se Primě dařilo s Show Jana Krause, již si od 22:20 hod. nenechalo ujít 559 tisíc dospělých diváků a 21,88 procenta publika (22,08 procenta ve věku 15 až 54 let) a stala se tak nejsledovanějšm pořadem Primy za celý pátek.

ČTĚTE TAKÉ: Gympl a Cesty domů u diváků starších 15 let ve středu opět vyrovnané, ČT 1 pod milionem

Nad průměr se v pátek večer vypracovala TV Barrandov s filmem Jack Hunter: Prokletí hrobky Achnatona. Od čtvrt na devět jej vidělo 246 tisíc dospělých, což odpovídalo 6,68 procentům publika (v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let byl podíl dokonce 7,85 procenta). Nad 200 tisíc diváků měly i dva hlavní večerní dokumenty na ČT 2, snímky Zmrzlá planeta a Lidské tělo. První jmenovaný oslovil od 20 hodin 202 tisíc dospělých diváků (5,30 procenta publika), druhý od deváté večer 241 tisíc (6,48 procenta publika). Nadprůměrně sledovaný byl i přenos fotbalové Gambrinus ligy na Fandovi, který si o čtvrt na devět nenechalo ujít 132 tisíc dospělých diváků a 3,52 procenta publika (3,60 procenta ve věku od 15 do 54 let).

BRAND24

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za pátek 27. září 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 16,50 21,48 11,11 14,66
ČT 2 4,19 4,17 4,66 4,35
ČT Sport 1,80 1,59 1,86 1,80
ČT 24 3,89 1,93 2,60 1,44
ČT :D 0,79 0,18 1,41 0,35
ČT art 0,15 0,30 0,23 0,46
Nova 25,62 27,56 28,00 30,01
Nova Cinema 3,87 4,00 4,73 4,86
Fanda 1,70 2,47 1,98 2,64
Smíchov 1,27 1,04 2,13 1,63
Telka 1,05 0,89 0,93 0,70
Prima 14,58 13,14 12,93 13,58
Prima Cool 3,81 4,17 5,28 5,13
Prima love 2,00 1,19 2,72 1,44
Prima Zoom 2,10 1,96 2,25 1,92
TV Barrandov 4,42 5,19 4,79 6,24
Atmedia 4,21 2,87 3,84 2,49
ostatní TV 8,06 5,87 8,57 6,33
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za pátek 27. září 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 27,32 29,65 21,87 23,06
Nova Group 33,51 35,96 37,77 39,84
Prima Group 22,49 20,46 23,18 22,07

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Výsledky sobotní a nedělní sledovanosti přinese DigiZone.cz během dne, dodej dat se zpozdil kvůli technické závadě na straně dodavatele

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).