Reklamní kampaň řetězce restaurací McDonald´s k nadcházejícímu mistrovství světa v hokeji, jež se letos koná v České republice, se natáčela v uplynulých dnech v Praze. Právě v tomto městě a také v Ostravě budou moci největší letošní sportovní svátek fanoušci vidět naživo. Kromě televizních spotů chce McDonald´s zapojit diváky do dění mimo jiné také prostřednictvím platformy Srdcem spolu, doprovodnými událostmi a propagačními akcemi s výhrami v celkovém součtu přes třicet milionů korun. MS v hokeji bude velkou událostí i pro Českou televizi, která zapojí do dění nejen stanici ČT Sport, ale i nová média.
K TÉMATU: Maskoti pro hokejový šampionát v Praze vyšli z televizního Večerníčku
Do Prahy v minulém týdnu zavítal na tři dny americký režisér André Stringer patřící do světové špičky v reklamní režii. Specializuje se především na spoty pro sportovní značky, jako jsou například Nike či Adidas, v jeho portfoliu však nechybí ani giganti z nesportovní sféry, například Ford nebo Guinness. Pro natočení reklamních hokejových spotů si jej vybral i partner Mezinárodní hokejové federace (IHF) a českého reprezentačního týmu, společnost McDonald´s,
uvedla agentura Concept One, která řetězec restaurací na českém trhu zastupuje. Letošní hokejový šampionát proběhne od 1. do 17. května.