Hlavní navigace

René Zavoral oznámil zamýšlené změny ve struktuře Českého rozhlasu

23. 2. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Karel Choc
Nově zvolený generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral dnes představil svým zaměstnancům chystané změny v organizační struktuře.

Dnes dopoledne byla zaměstnancům Českého rozhlasu odprezentována nová organizační struktura rozhlasu, která však bude na Radě ČRo projednána až zítra, takže se ještě může ledacos změnit. V základním návrhu figuruje generální ředitel a pod ním sedm ředitelů nebo vedoucích jednotlivých útvarů na prvním stupni řízení a čtyři na druhém stupni. Na prvním stupni půjde o oblasti regionálního vysílání, programu, výroby, zpravodajství, nových médií, ekonomiky a nakonec správy a techniky.

PSALI JSME: Rada Českého rozhlasu zvolila Reného Zavorala generálním ředitelem

Na druhém stupni se nachází Symfonický orchestr ČRo, kancelář generálního ředitele, obor komunikace a vnějších vztahů a personální oddělení. Největší ohlášenou personální změnou je odchod obchodního ředitele Tomáše Kollarczyka a skutečnost, že oblasti ekonomiky bude šéfovat někdo z venčí rozhlasu. Konkrétní jméno ale zatím nepadlo.

BRAND24

K TÉMATU: Analýza kandidátských projektů finalistů volby generálního ředitele ČRo

Z Centra zpravodajství odchází Tomáš Pancíř, který bude šéfovat regionálním stanicím Regina a Region střední Čechy. Na pozici ředitelky programu se po mateřské dovolené vrátí Eva Hazdrová. Jinak ve vedení zůstávají staří rozhlasoví matadoři, tedy Jan Menger pro oblast regionů, Eva Hazdrová pro program, Jiří Mejstřík pro výrobu, Jan Pokorný pro zpravodajství, Alex Pícha jako ředitel segmentu nových médií a Karel Zýka pro techniku. Na setkání ale několikrát zaznělo, že se vše může změnit, protože změny nejsou projednány s rozhlasovou Radou. Také bude podle Zavorala záležet na konkrétních lidech, jak se osvědčí.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).