Otevřenou debatu o úmyslu televize Nova zavést v České republice druhé měření televizní sledovanosti, jíž se zúčastní ředitelé všech tří největších tuzemských televizí a zástupci mediálních agentur, pořádá ve středu 27. června v Praze odborný server MediaGuru.cz. Po dlouhé době se tak veřejně za jedním stolem sejdou generální ředitelé Novy Jan Andruško, České televize Petr Dvořák a FTV Primy Marek Singer, kteří se na odborných konferencích poslední měsíce vzájemně míjeli.
K TÉMATU: Nova chce vlastního poskytovatele peoplemetrových dat. Vypsala tendr
„Tématem diskuse bude zejména podoba měření televizní sledovanosti od roku 2013, postoje jednotlivých hráčů, dopady na mediální trh v případě zavedení druhého výzkumu sledovanosti, práce s daty a jejich vyhodnocování ze strany mediálních agentur a mediálních auditorů,“ uvedl server MediaGuru.cz, který provozuje mediální agentura PHD, jíž by se vznik dvojího měření televizní sledovanosti negativně dotkl, stejně jako všech ostatních „mediálek“.
ČTĚTE TAKÉ: ATO považuje rozhodnutí Novy zavést vlastní měření sledovanosti za „krok zpět“
Diskuse u kulatého stolu se zúčastní i předsedkyně představenstva a donedávna generální ředitelka televize Barrandov Janka Vozárová, generální ředitel hudební televize Óčko Štěpán Wolde, trading director Group M David Menšík, generální ředitel Omnicom Media Group Petr Bažant, managing partner FLEmedia Hynek Cimoradský, media manažer Vodafone Jan Ksandr, head of research department agentury Médea Jan Matějka a research & insight director Interpublic Group Ondřej Novák.
Server DigiZone.cz se této akce rovněž zúčastní a přinese z ní aktuální informace