Hlavní navigace

Ředitelé Novy, Primy a ČT se sejdou u kulatého stolu nad dvojími peoplemetry

25. 6. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Setkání pořádá ve středu 27. června odborný server MediaGuru.cz, který patří mediální agentuře PHD Network

Otevřenou debatu o úmyslu televize Nova zavést v České republice druhé měření televizní sledovanosti, jíž se zúčastní ředitelé všech tří největších tuzemských televizí a zástupci mediálních agentur, pořádá ve středu 27. června v Praze odborný server MediaGuru.cz. Po dlouhé době se tak veřejně za jedním stolem sejdou generální ředitelé Novy Jan Andruško, České televize Petr Dvořák a FTV Primy Marek Singer, kteří se na odborných konferencích poslední měsíce vzájemně míjeli.

K TÉMATU: Nova chce vlastního poskytovatele peoplemetrových dat. Vypsala tendr

„Tématem diskuse bude zejména podoba měření televizní sledovanosti od roku 2013, postoje jednotlivých hráčů, dopady na mediální trh v případě zavedení druhého výzkumu sledovanosti, práce s daty a jejich vyhodnocování ze strany mediálních agentur a mediálních auditorů,“ uvedl server MediaGuru.cz, který provozuje mediální agentura PHD, jíž by se vznik dvojího měření televizní sledovanosti negativně dotkl, stejně jako všech ostatních „mediálek“.

ČTĚTE TAKÉ: ATO považuje rozhodnutí Novy zavést vlastní měření sledovanosti za „krok zpět“

BRAND24

Diskuse u kulatého stolu se zúčastní i předsedkyně představenstva a donedávna generální ředitelka televize Barrandov Janka Vozárová, generální ředitel hudební televize Óčko Štěpán Wolde, trading director Group M David Menšík, generální ředitel Omnicom Media Group Petr Bažant, managing partner FLEmedia Hynek Cimoradský, media manažer Vodafone Jan Ksandr, head of research department agentury Médea Jan Matějka a research & insight director Interpublic Group Ondřej Novák.

Server DigiZone.cz se této akce rovněž zúčastní a přinese z ní aktuální informace

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).