UVNITŘ GRAF Včerejší napjatě očekávaný fotbalový duel mezi ViktoriÍ Plzeň a FC Barcelonou vidělo na Čtyřce 795 tisíc diváků starších patnácti let, kteří byli v danou chvíli u televizní obrazovky. Tato cifra platí konkrétně pro počet diváků, jenž se dívali pouze na samotný zápas, tedy bez reklam, studií, rozhovorů a sestřihů. V této sezóně se jednalo o třetí nejúspěšnější přenos fotbalové Ligy mistrů.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Ptejte se Marka Kindernaye, ředitele sportovního kanálu Nova Sport
Čtvrtý program České televize byl v době vysílání duelu druhou nejsledovanější stanicí hned po televizi Nova, která měla podíl na publiku 31,33 % v cílové skupině diváků starších 15 let. Čtyřka zaujala 19 % diváků. Stanice se tak dostala podle očekávání nejen nad sesterské stanice ČT 1, ČT 2 a ČT 24, ale také plnoformátovou Primu. Ta měla během duelu Viktoria Plzeň – Barcelona podíl na publiku 15,71 %. Koláčový graf ATO/Mediaresearch si můžete prohlédnout níže.
Podíl jednotlivých stanic během studia fotbalové Ligy mistrů. (Zdroj: ATO/Mediaresearch)