Hlavní navigace

Prima symbolicky skoncovala se zimou, nasadila jarní promo znělky

9. 3. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ FOTOGALERIE – „Rozhodli jsme se, že se po magické zimě vrátíme zpět k barevnosti Primy a jejímu korporátnímu světu,“ uvedl artdirector televize Milan Malík.

Jarní promo znělky, tedy takzvané identy, nasadila od včerejšího dne mediální skupina Prima na svůj hlavní kanál. Symbolicky se tak rozloučila se zimní televizní sezónou a na plno vstoupila do televizního roku 2015. V něm Prima sází především na novinkový seriál Všechny moje lásky, který však po nasazení konkurenční kriminálky Policie Modrava (TV Nova) přišel přibližně o polovinu diváků. Komerční dvojka taktéž pokračuje ve vztahových seriálech Cesty domů III nebo Svatby v Benátkách. Nový kabát a moderátora dostal pořad Jak se staví sen, novinku Gondíci, s.r.o. představili Adéla Dalibor Gondíkovi.

Tipy C

ČTĚTE TAKÉ: Prima prý vkládá reklamu do pořadů v tichých pasážích, televize nesouhlasí

Chtěli jsme zvýraznit určitou hravost, překvapení i to, že na Primě rádi zkoušíme nové věci, uvedl při příležitosti nasazení nových identů Michal Pacina, kreativní ředitel televize Prima. Celý koncept vychází z hvězdného období české audiovize šedesátých let, kdy se dělaly jednoduché grafické klipy, a staví na moderní, čisté grafice. Je to trošku reminiscence na tuto dobu, pochopitelně převedená na modernější podoby, doplnil Pacina. Rozhodli jsme se, že identy uděláme více grafické a dostaneme se do světa inspirovaného šedesátými roky, což je vidět i v outfitech jednotlivých protagonistů, sdělil artdirector Milan Malík. Prima pro televizní identy opět využila tváře svých pořadů.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).