Hlavní navigace

Prima se chlubila cizím peřím, k návštěvnosti webů připočítávala i ty, co jí nepatří

2. 10. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Do rekordní zářijové návštěvnosti Prima Online připočetla i internetové projekty, které pouze zastupuje při prodeji reklamy, ale jinak nemají s Primou vůbec nic společného

Lídrem mezi televizními provozovateli na internetu se za září prohlásila FTV Prima. V tiskové zprávě, kterou včera citoval i server DigiZone.cz, však uvedla čísla, do nichž započítávala i návštěvnost webů, které jí nepatří. Celkově pak FTV Primě vyšlo, že v září všechny její weby dosáhly přes 259 milionů zhlédnutých stran. Jenže v této cifře figují i internetové stránky, které FTV Prima pouze zastupuje při prodeji reklamy a nemají nic společného s televizním vysíláním. DigiZone.cz na to upozornil jeden z konkurentů Primy.

K TÉMATU: Prima se v září stala televizním lídrem na internetu, její weby porazily Novu i ČT

BRAND24

Televizní weby Primy figurují pod společnou doménou iprima.cz, a ta za září podle auditovaného měření návštěvnosti českého internetu Netmonitor dosáhla 110 milionů zhlédnutých stran. To je sice stále nejvíc ze všech českých televizí (Nova měla 82 milionů zhlédnutých stran, Česká televize 36 milionů), ale rozhodně méně než proklamovaných 259 milionů. Navíc v počtu unikátních uživatelů měla menší návštěvnost než weby televize Nova. Podrobněji se o způsobu, jakým Prima nafoukla svoje internetové výsledky, rozepsal Daniel Dočekal na svém webu Pooh.cz.

Z webů, které Primě nepatří, prodává na nich reklamu a přesto si je započítala mezi vlastní televizní aktivity na internetu, jsou například iBoys.cz, Libimseti.cz, superhry.cz, sms.cz, powerplaymanager.com, iGirls.cz, nakluky.cz a další.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).