Hlavní navigace

Prima přestane cílit na všechny dospělé, zaměří se na diváky od 15 do 65 let

13. 5. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

“Myslíme si, že i lidé do 65 let jsou dostatečně aktivní a přístupní změnám, mají peníze a tedy jsou i zajímaví pro inzerenty,” říká generální ředitel FTV Primy Martin Konrád

Na užší cílovou skupinu začne cílit skupina Prima. Podobně jako konkurenční Nova se soustředí na diváky v produktivním věku, ale nechce je omezit věkovou hranicí 54 let. “Uvažujeme o skupině 15 až 65 let,” řekl serveru DigiZone.cz generální ředitel FTV Primy Martin Konrád. “Volbou lidí, kteří u nás budou hrát a moderovat, chceme změnit vnímání naší televize, která není pro „důchodce“, ale pro lidi v produktivním věku,” dodal v rozsáhlém rozhovoru, který DigiZone.cz vydá v úterý.

K TÉMATU: Nova se vrátí k prodeji reklamy na diváky od 15 do 54 let, zavede „super prime time“

BRAND24

Lidé vě věku 55 až 65 let jsou podle Konráda stále ještě aktivní a jejich postavení ve společnosti se za posledních dvacet let změnilo. “65 let je u nás stále ještě produktivní věk, i když před dvaceti lety lidé, kterým bylo 55 až 60, už spíše bilancovali na sklonku života. Dnes je v této skupině spousta aktivních lidí, kteří mají peníze, souvisí to s celkovou změnou životního stylu,” vysvětlil šéf FTV Primy. Zacílení na diváky od 15 do 65 let se nemá týkat jen skladby programu, ale také prodeje reklamních časů.

Nyní FTV Prima prodává drtivou většinu reklamních časů na cílovou skupinu diváků starších 15 let. Na stejnou cílovou skupinu míří i Česká televize.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).