Hlavní navigace

Prima Play míří do televizorů Panasonic. Archiv pořadů bude zdarma, s reklamou

23. 5. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

První aplikace Primy pro chytré televizory bude uvolněna ještě letos, televize s Panasonikem uzavřela smlouvu na roční exkluzivitu. Poté může expandovat do dalších značek Smart TV.

Nejen Česká televize nebo Nova, ale i Prima spustí aplikaci svého videoarchivu Prima Play pro chytré televizory. Ještě v letošním roce se objeví v televizorech značky Panasonic. Na čtvrteční konferenci Digimedia 2014 to řekl ředitel Primy Online Daniel Grunt. Aplikace bude podle jeho slov zdarma, diváci ale musí počítat s tím, že do pořadů bude vložena videoreklama. Grunt zároveň odmítl, že by se Prima dělila o zisky z této reklamy s Panasonikem. „Na takové řešení odmítáme přistoupit, o reklamní příjmy se s výrobci televizorů dělit nebudeme,“ řekl Grunt.

BRAND24

ROZHOVOR: Daniel Grunt: VyVolené na webu jsme chtěli zpoplatnit, reklama nám ale vydělá víc

Smlouva s Panasonicem je uzavřena jako exkluzivní na jeden rok, po tuto dobu se aplikace Primy Play nebude moci objevit v chytrých televizorech jiných značek. Poté lze očekávat expanzi k dalším výrobcům. Zájem by mohl mít Samsung, jehož manažer pro obsahové služby Smart TV Pavel Mizera si na konferenci Digimedia 2014 postěžoval, že v chytrých televizorech této značky chybí lokální videoslužby, které by byly pro uživatele zdarma a výnosy měly z videoreklamy. Samsung ale od provozovatelů těchto aplikací požaduje část výnosů z reklamy.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).