Překvapivě dobrých výsledků dosahuje druhý program televize Prima, stanice Prima Cool, u dětí ve věku od čtyř do 14 let. Podle pravidelných týdenních reportů peoplemetrového měření sledovanosti českých televizí, které na svém webu zveřejňuje Asociace televizních organizací (ATO), se tento program stal čtvrtou nejsledovanější televizí u této cílové skupiny.
FOTOREPORTÁŽ: Na návštěvě u… Primy Cool, ambiciózního druhého programu Primy
Prima Cool oslovuje po celý den v průměru sedm procent publika ve věku od čtyř do 14 let, což je nejvíc po Nově, ČT 1 a Primě. Vynikající výsledky má tato stanice i u lukrativní cílové skupiny diváků ve věku od 15 do 54, na niž cílí inzerenti. V ní oslovuje přes tři procenta publika, zatímco v tradiční cílové skupině diváků starších 15 let bez omezení horní hranice věku se průměrný celodenní podíl Primy Cool zatím pohybuje do hodnoty 2,5 procenta.