Hlavní navigace

Prima Comedy Central rozšíří nabídku rodinných sitcomů

18. 10. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Prima Comedy Central
UVNITŘ GALERIE – Stanice uvede nové epizody seriálů Průměrňákovi a Taková normální rodinka. Novinkou v programu bude od příštího pondělí sitcom Huangovi v Americe.

Prima Comedy Central vysílá celou řadu rodinných seriálů, jako jsou Průměrňákovi, Taková moderní rodinka a Svět podle Jima. Seriály z rodinného prostředí mají pro českého diváka již letitou tradici, což se projevuje i na sledovanosti zahraničních rodinných seriálů, jako jsou například Průměrňákovi. Na základě zpětné vazby od našich diváků jsme se rozhodli nabídku těchto seriálů ještě více rozšířit, vysvětluje Zoltán Kabai, programový ředitel společnosti Viacom International Media Networks CEE & Izrael.

Do hlavního vysílacího času se tak přesune seriál Průměrňákovi s novými epizodami vysílanými každý den od 20 hodin. V pondělí 17. října byla spuštěna premiérová pátá série tohoto seriálu. Každý čtvrtek ve 22 hodin pak diváky čekají dvě premiérové epizody. Každý den od 18 hodin přijde na řadu Svět podle Jima a nové díly sitcomu Taková moderní rodinka odvysílá stanice každou středu od 22 hodin.

Tipy C

Americký sen asijské rodinky

Novinkou ve vysílání bude americký sitcom Huangovi v Americe (v originálu Fresh of the boat). Seriál sleduje cestu Eddieho Huanga a jeho rodiny při stěhování z čínské čtvrti ve Washingtonu do Orlanda na Floridě v roce 1995. Eddie je zástupcem první generace asijských Američanů, který miluje hiphop a jehož rodiče si chtějí otevřít v Orlandu steakhouse.

Kulturní šok na sebe nenechá dlouho čekat, protože orlandská asijská komunita prakticky neexistuje, pokud tedy nepočítáte právě Huangovi. I přes velké kulturní rozdíly se každý člen rodiny snaží najít způsob, jak zapadnout. První díl odvysílá stanice v pondělí 24. října od 21:30 hodin. 

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).