Hlavní navigace

Pečený sněhulák měl napodruhé o 100 tisíc diváků méně, byl pod průměrem ČT 1

9. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Satirický pořad vidělo v pondělí večer od deváté 331 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo devíti procentům publika. U mladšího publika od 15 do 54 let byl podíl o procentní bod vyšší.

Průměrně 331 tisíc dospělých diváků oslovil v pondělí večer na ČT 1 nový satirický pořad Pečený sněhulák. Druhé vydání skečového formátu vidělo od deváté večer o 100 tisíc diváků méně než premiéru před týdnem, kdy jej vidělo 432 tisíc diváků. V podílu na publiku pořad dosáhl hodnoty devíti procent, v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let o jeden procentní bod více. Nedosáhl tak ani na celodenní průměr ČT 1. Oproti minulému týdnu ale Pečený sněhulák výrazně utekl dokumentárnímu cyklu Technika ve světě na ČT 2, který jej minulé pondělí v počtu diváků takřka dostihl.

KOMPLETNÍ DATA ZA PONDĚLÍ: Seriál Život a doba soudce A.K. si pohoršil, Jednička v pondělí až za Primou

BRAND24

Technika ve světě, již Dvojka vysílala rovněž od 21:00, tentokrát zaujala 231 tisíc dospělých diváků, tedy o 100 tisíc méně než souběžně vysílaný Pečený sněhulák. Tomu zřejmě nesvědčí fakt, že začíná v době, kdy na dvou nejsledovanějších komerčních televizích probíhají hodně sledované seriály Doktoři z Počátků a Cesty domů III. Publikum Pečeného sněhuláka je ale jiné a Jednička v tuto dobu soupeří spíše s dokumentárními a filmově zaměřenými kanály.

Zajímá vás televizní sledovanost? DigiZone.cz vám denně, včetně sobot a nedělí, nabízí kompletní analýzu sledovanosti českých televizí za předchozí den, včetně pěti nejsledovanějších pořadů za každou stanic zvlášť. Najdete ji v prémiové sekci.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).