Zaměřit se při skládání programové nabídky zejména na sportovní fanoušky provozovateli satelitní služby Digi TV, skupině Lama Energy, zdá se, vyšla. Vyplývá to z průzkumu, který si nechal operátor udělat mezi dvěma tisícovkami svých zákazníků. Digi TV je vnímána zejména jako sportovní televize. Otázka sledovanosti jednotlivých žánrů však ukázala, že u diváků jsou populární zejména filmové (81 % popularity), sportovní (73 %) a dokumentární pořady (67 %) a na opačném konci žebříčku se umístila televizní erotika, jejíž popularita dosáhla 6 %,
uvedl mluvčí české Digi TV Andrej Čírtek.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Rok 2015 na satelitu: Proměna Digi TV, konec Novy HD ve Skylinku i prolomení PowerVu
Kolik klientů aktuálně satelitní služba, jejímž vlastníkem byla původně rumunská společnost RCS&RDS, má, to její provozovatel tají. Celkové technické vylepšení služby a postupné utlumování původní platformy, která má skončit v průběhu letošního roku, se nicméně ukázalo jako krok správným směrem. Osm z deseti zákazníků je ochotno doporučit Novou Digi TV svým kamarádům a známým; takový úspěch nás samozřejmě velmi těší,
uvedl k průzkumu Vladimír Rusnák, výkonný ředitel společnosti Digi Czech Republic, která je provozovatelem satelitní služby na našem území.