Ani tento čtvrtek neztratila pozici nejsledovanějšího nezpravodajského pořadu dne Ordinace v růžové zahradě 2. Na Nově ji od 20:20 sledovalo v průměru 1,691 milionu dospělých diváků, což představovalo 42,79 procenta z těch, kteří trávili čas u televize. O dvě třetiny diváků méně měly souběžně vysílané pořady na Primě family a ČT 1. VIP Prostřeno! vidělo od 20 hodin v průměru 596 tisíc dospělých diváků (podíl 15,08 procenta), Nejlepší Bakaláře 581 tisíc dospělých s podílem 14,71 procenta.
K TÉMATU: ČT 1 měla včera díky mimořádné změně programu o středečním prime time podíl téměř 19 %
Z dat Asociace televizních organizací (ATO) dále vyplývá, že seriálová novinka Primy family Obchoďák se zřejmě už ustálí okolo hranice 600 tisíc diváků. Včera ji od 21:40 vidělo v průměru 610 tisíc dospělých diváků, což představovalo podíl 21,24 procenta. Větší zájem ale sklidila Kriminálka Miami na Nově, již od 21:50 sledovalo průměrně 841 tisíc dospělých diváků při podílu na publiku 28,52 procenta. Nadále se nedaří premiérovému seriálu České televize Okno do hřbitova. Na ČT 1 oslovil od 21 hodin 439 tisíc dospělých diváků, což představovalo podprůměrný podíl 11,08 procenta.
ČTĚTE TAKÉ: Obchoďák v klasickém vysílacím čase prohrál s Víkendem na Nově, vládla Ordinace
Patrně vlivem špatného počasí se ale zvedl zájem o hlavní zpravodajské relace. Televizní noviny na Nově viděly téměř dva miliony dospělých diváků (přesně 1,961 milionu) s podílem 52,46 procenta, Zprávy FTV Prima 931 tisíc dospělých diváků (podíl 29,38 procenta) a Události na programech ČT 1 a ČT 24 dohromady 722 tisíc dospělých diváků při podílu 21,31 procenta. Zejména na zpravodajské ČT 24 měly Události nebývale vysoký počet diváků: 200 tisíc (staly se tak nejsledovanějším pořadem dne na tomto programu, což nebývají).
NAPSALI JSME: Gympl v pondělí porazil Cesty domů, sitcom Helena podlehl nové řadě Ano, šéfe!
Zájem o ČT 24 rostl obecně, za celý čtvrtek dosáhl zpravodajský kanál České televize průměrného podílu 7,32 procenta. Jinak vedla tradičně Nova s celodenním podílem na dospělém publiku ve výši 30,58 procenta (v prime time 39,60 procenta). Druhá byla Prima family s celodenním podílem 18,40 procenta a večerním 17,65 procenta, na třetím místě skončila tradičně ČT 1 s celodenní hodnotou 14,04 procenta a večerním podílem 13,20 procenta.
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT 1 | 14,04 | 13,20 | 10,18 | 10,12 |
ČT 2 | 3,07 | 2,45 | 3,16 | 2,83 |
ČT 4 | 1,99 | 2,95 | 2,40 | 3,84 |
ČT 24 | 7,32 | 4,69 | 4,56 | 2,84 |
Nova | 30,58 | 39,60 | 32,62 | 39,30 |
Nova Cinema | 3,80 | 3,85 | 5,18 | 5,50 |
Prima family | 18,40 | 17,65 | 14,49 | 14,83 |
Prima Cool | 3,69 | 2,74 | 6,06 | 4,67 |
Prima love | 2,33 | 1,86 | 3,15 | 2,85 |
TV Barrandov | 4,06 | 3,81 | 3,88 | 3,36 |
Atmedia | 2,31 | 1,35 | 3,49 | 1,98 |
ostatní TV | 8,41 | 5,85 | 10,83 | 7,89 |
Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch