Hlavní navigace

Ordinace ve čtvrtek vedla, Obchoďák těsně nad 600 tisíci diváky, ale byl až za Novou

14. 9. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TABULKA Nadále se nedaří seriálové novince České televize Okno do hřbitova, naopak roste zájem o zpravodajskou ČT 24

Ani tento čtvrtek neztratila pozici nejsledovanějšího nezpravodajského pořadu dne Ordinace v růžové zahradě 2. Na Nově ji od 20:20 sledovalo v průměru 1,691 milionu dospělých diváků, což představovalo 42,79 procenta z těch, kteří trávili čas u televize. O dvě třetiny diváků méně měly souběžně vysílané pořady na Primě family a ČT 1. VIP Prostřeno! vidělo od 20 hodin v průměru 596 tisíc dospělých diváků (podíl 15,08 procenta), Nejlepší Bakaláře 581 tisíc dospělých s podílem 14,71 procenta.

K TÉMATU: ČT 1 měla včera díky mimořádné změně programu o středečním prime time podíl téměř 19 %

Z dat Asociace televizních organizací (ATO) dále vyplývá, že seriálová novinka Primy family Obchoďák se zřejmě už ustálí okolo hranice 600 tisíc diváků. Včera ji od 21:40 vidělo v průměru 610 tisíc dospělých diváků, což představovalo podíl 21,24 procenta. Větší zájem ale sklidila Kriminálka Miami na Nově, již od 21:50 sledovalo průměrně 841 tisíc dospělých diváků při podílu na publiku 28,52 procenta. Nadále se nedaří premiérovému seriálu České televize Okno do hřbitova. Na ČT 1 oslovil od 21 hodin 439 tisíc dospělých diváků, což představovalo podprůměrný podíl 11,08 procenta.

ČTĚTE TAKÉ: Obchoďák v klasickém vysílacím čase prohrál s Víkendem na Nově, vládla Ordinace

Patrně vlivem špatného počasí se ale zvedl zájem o hlavní zpravodajské relace. Televizní noviny na Nově viděly téměř dva miliony dospělých diváků (přesně 1,961 milionu) s podílem 52,46 procenta, Zprávy FTV Prima 931 tisíc dospělých diváků (podíl 29,38 procenta) a Události na programech ČT 1 a ČT 24 dohromady 722 tisíc dospělých diváků při podílu 21,31 procenta. Zejména na zpravodajské ČT 24 měly Události nebývale vysoký počet diváků: 200 tisíc (staly se tak nejsledovanějším pořadem dne na tomto programu, což nebývají).

NAPSALI JSME: Gympl v pondělí porazil Cesty domů, sitcom Helena podlehl nové řadě Ano, šéfe!

BRAND24

Zájem o ČT 24 rostl obecně, za celý čtvrtek dosáhl zpravodajský kanál České televize průměrného podílu 7,32 procenta. Jinak vedla tradičně Nova s celodenním podílem na dospělém publiku ve výši 30,58 procenta (v prime time 39,60 procenta). Druhá byla Prima family s celodenním podílem 18,40 procenta a večerním 17,65 procenta, na třetím místě skončila tradičně ČT 1 s celodenní hodnotou 14,04 procenta a večerním podílem 13,20 procenta.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za čtvrtek 13. září 2012 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 14,04 13,20 10,18 10,12
ČT 2 3,07 2,45 3,16 2,83
ČT 4 1,99 2,95 2,40 3,84
ČT 24 7,32 4,69 4,56 2,84
Nova 30,58 39,60 32,62 39,30
Nova Cinema 3,80 3,85 5,18 5,50
Prima family 18,40 17,65 14,49 14,83
Prima Cool 3,69 2,74 6,06 4,67
Prima love 2,33 1,86 3,15 2,85
TV Barrandov 4,06 3,81 3,88 3,36
Atmedia 2,31 1,35 3,49 1,98
ostatní TV 8,41 5,85 10,83 7,89

Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).