Hlavní navigace

Óčku se první dva dny vysílání v multiplexu 3 zdvojnásobil podíl na publiku

27. 6. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Nejstarší česká hudební televize dosud denně oslovovala 0,3 procenta dospělého publika, nyní to je 0,6 procenta. Pozemní cestou byla dostupná čtvrtině diváků, nyní téměř všem.

Rostoucí podíl na publiku zaznamenává od pondělního vstupu do celoplošného multiplexu 3 hudební televize Óčko. Zatímco dosud oslovovala v průměru 0,30 procenta dospělého publika denně, v pondělí to bylo 0,46 a v úterý již 0,60 procenta. Vyplývá to z výsledků elektronického měření sledovanosti televizí, které pro Asociaci televizních organizací (ATO) zajišťuje společnost Mediaresearch.

K TÉMATU: Óčko jde do multiplexu 3, bude celoplošné. V multiplexu 4 končí

Óčko do neděle vysílalo v pozemním multiplexu 4, kde bylo součástí dlouhodobého experimentu. Nový provozovatel této sítě, společnost Digital Broadcasting, však všem televizím vypověděl k 24. červnu smlouvy a od tohoto týdne přešel na komerční provoz, který provází spouštění nových vysílačů. Óčko jednalo o pokračování vysílání v multiplexu 4, ale zároveň i o možnosti vstoupit do konkurenčního multiplexu 3, který prostřednictvím společnosti Czech Digital Group provozují České Radiokomunikace.

BRAND24

ČTĚTE TAKÉ: Óčko má v multiplexu 3 horší kvalitu obrazu než v síti 4. Zvolilo nejnižší datový tok

Óčko nakonec zvolilo multiplex 3, z něhož přede dvěma lety odešlo právě do sítě 4. Vstupem do třetího multiplexu se jeho pokrytí pozemním signálem zvýšilo z 27 na víc než 95 procent. Multiplex 4 by televizi během letošního léta garantoval pokrytí maximálně 74 procent populace, od listopadu pak 86 procent.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).