Hudební televizi Óčko se včera podařilo překročit magickou hranici jednoho procenta podílu na publiku (share). Serveru DigiZone.cz to potvrdil jeho generální ředitel Štěpán Wolde. Varoval ale před přehnaným optimismem. K těm číslům jsem velice opatrný,
konstatoval Wolde a zdůvodnil proč: Jsou prázdniny, skončila olympiáda, je vedro. Jsme ještě daleko od toho, abychom trefili cíl, který jsme si stanovili.
Spokojený by podle svých slov byl, pokud by tyto hodnoty mělo Óčko na konci září.
Z ARCHIVU: Óčko má celostátní kampaň v deníku MF DNES. Vyzývá diváky, aby si ho „chytili“
Hudební kanál je každopádně ukázkovým příkladem toho, proč se stanicím vyplatí vysílat v rámci pozemního vysílání, které je však v České republice nejdražším způsobem distribuce televizního signálu. Óčku se po vstupu do DVB-T více než zdvojnásobil podíl na publiku a ještě lépe je na tom, co se týká oslovení mladých diváků. Hudební stanice je dostupná kromě multiplexu 3 také v nabídkách řady kabelových a IPTV operátorů a bezplatně také prostřednictvím satelitu Astra 3B.