Hlavní navigace

Óčko včera dosáhlo rekordního podílu na publiku 1,21 %. Jeho šéf ale krotí optimismus

23. 8. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Tematická stanice mediálního domu Mafra je ukázkovým příkladem toho, proč se televizím vyplatí šíření signálu v rámci DVB-T. Na druhou stranu jde o nejdražší způsob jeho distribuce.

Hudební televizi Óčko se včera podařilo překročit magickou hranici jednoho procenta podílu na publiku (share). Serveru DigiZone.cz to potvrdil jeho generální ředitel Štěpán Wolde. Varoval ale před přehnaným optimismem. K těm číslům jsem velice opatrný, konstatoval Wolde a zdůvodnil proč: Jsou prázdniny, skončila olympiáda, je vedro. Jsme ještě daleko od toho, abychom trefili cíl, který jsme si stanovili. Spokojený by podle svých slov byl, pokud by tyto hodnoty mělo Óčko na konci září.

BRAND24

Z ARCHIVU: Óčko má celostátní kampaň v deníku MF DNES. Vyzývá diváky, aby si ho „chytili“

Hudební kanál je každopádně ukázkovým příkladem toho, proč se stanicím vyplatí vysílat v rámci pozemního vysílání, které je však v České republice nejdražším způsobem distribuce televizního signálu. Óčku se po vstupu do DVB-T více než zdvojnásobil podíl na publiku a ještě lépe je na tom, co se týká oslovení mladých diváků. Hudební stanice je dostupná kromě multiplexu 3 také v nabídkách řady kabelových a IPTV operátorů a bezplatně také prostřednictvím satelitu Astra 3B.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).