Následující měsíce budou po roce opět ve znamení letních festivalů, čehož využije i hudební kanál Óčko, který chystá obsáhlý festivalový servis, od tipů, který festival by divákům neměl uniknout, přes soutěže o vstupenky na největší z nich, návštěvy hlavních českých headlinerů ve studiu, reportáže, až po pořad KitKat Óčkofest, který přinese hodinový sestřih toho nejzajímavějšího z devíti tuzemských festivalů. Jeho partnerem, jak již z názvu vyplývá, bude společnost Nestlé.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Óčko zvyšuje podíl na publiku, v dubnu si meziročně polepšilo o třetinu
KitKat Óčkofest bude vysílán ve čtvrtek a s reprízou v neděli vždy v 18 hod. K dokreslení festivalové pohody přispěje i rozšíření pořadu Rock Therapy o další dva pořady. Rock Therapy poběží pondělí až čtvrtek a v sobotu v 17 hodin,
přiblížila marketingová manažerka Óčka Kristýna Štíhelová. Diváci hudebního kanálu se dočkají také prodloužení pořadu Mixxxer, ve kterém si mohou nechat zahrát videoklip na přání.
ČTĚTE TAKÉ: Zájem testovat v českém DVB-T2 má i Euronews a Óčko. Nova nabídku odmítla
Od 4. června dojde k posunu vysílacího času pořadu Face2Face, který bude televize vysílat v repríze, stejně jako VIP Mixxxer. Talkshow Face2Face tak po roce vysílání dostala vhodnější vysílací čas pro diváky 25+, pro které je primárně určená, v pondělí a ve středu ve 21 hodin. Ve vysílání tak doplní pořad o dění v showbyznysu Selebrity, který Óčko vysílá ve stejném čase v úterý. Devátá hodina večerní tak bude v první polovině týdne na Óčku patřit lifestylu.
Hudební televize Óčko chystá příští týden brunch s novináři, na kterém pochopitelně nebude server DigiZone.cz chybět.