Multidimenze. Nový pojem, který by si měl sportovní fanoušek spojit s telekomunikačním operátorem O2 Czech Republic. Právě multidimenzi, tedy možnost sledování televizního vysílání v jednu chvíli na více obrazovkách a výběr například jednotlivých zápasů dle preferencí, je novým prvkem reklamní kampaně, kterou rozjíždí firma při příležitosti blížícího se startu kanálu O2 Sport, který bude exkluzivně dostupný pouze v IPTV službě O2TV a její mobilní verzi O2TV Go. O2 Sport nabídne přenosy Synot ligy, Ligy mistrů UEFA i Premier League. Cílí tedy zejména na fanoušky fotbalu.
K TÉMATU: O2 Sport nabídne Premier League v češtině, Digi Sporty si O2TV ponechá
Kampaň startuje 30. července a objeví se na outdoorových (venkovních) plochách, v printu (tisku) i v rámci materiálů na značkových prodejnách O2. V televizních reklamních blocích budou k vidění dva reklamní spoty, které vysvětlí nové funkce a představí šíři sportovního obsahu. Nedílnou součástí propagace je také personalizovaná bannerová kampaň cílená na fanoušky jednotlivých sportovních klubů. Kreativní koncept připravil interní tým O2. Režie reklamních spotů se ujal Tomáš Maňkovský, produkci zajistila společnost Armada Films. Nákup a plánování médií zajistila agentura Médea.
Rozhovor s šéfem nového tematického kanálu O2 Sport Markem Kindernayem chystá DigiZone.cz na příští týden.