Od listopadu letošního roku hrozí, že trh bude mít k dispozici dvoje data sledovanosti – jedna, která bude poskytovat společnost Mediaresearch pro Asociaci televizních organizací (ATO), tedy ta stávající, a druhá od AC Nielsen, jež pro své měření vybrala mimo jiné společnost CET 21, tedy provozovatel televize Nova. Mediální trh tuto možnost ale neshledává jako šťastnou. Generální ředitel Novy Jan Andruško dnes na konferenci Život na hraně pořádanou vydavatelstvím Empresa Media uvedl, že je nad jednotným měřením ještě ochoten diskutovat. Nezávisle na sobě o tom informovaly servery MediaGuru.cz a Mediář.cz.
K TÉMATU: Peoplemetrové měření Mediareseach je v pořádku, stížnost Novy nebyla na místě
Dvě měření nejsou dobře. Měli bychom si v průběhu podzimu všichni znovu sednout a bylo by dobré, abychom směřovali k jednomu měření,
citoval Andruška server MediaGuru.cz. Šéf Novy si však nepřeje, aby data byla za této podmínky nadále poskytována ATO. Mediář uvedl, že jednání by měla probíhat za zavřenými dveřmi a toto téma by se nemělo otvírat veřejně. Nastalou situaci si podle generálního ředitele Novy Jana Andruška hlavní hráči doposud nevyříkali. Na konferenci Život na hraně byla očekávána také účast úspěšného podnikatele a nově také vlastníka mediálního domu Mafra Andreje Babiše. Ten však na akci nedorazil.