Hlavní navigace

Nova je ochotna přistoupit na jednotné měření, ale ne ve stávající podobě

11. 10. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Televize Nova by ústy svého šéfa Jana Andruška byla ochotna o jednotném měření mluvit, ale za zavřenými dveřmi. Druhá data mají být přitom k dispozici už od listopadu.

Od listopadu letošního roku hrozí, že trh bude mít k dispozici dvoje data sledovanosti – jedna, která bude poskytovat společnost Mediaresearch pro Asociaci televizních organizací (ATO), tedy ta stávající, a druhá od AC Nielsen, jež pro své měření vybrala mimo jiné společnost CET 21, tedy provozovatel televize Nova. Mediální trh tuto možnost ale neshledává jako šťastnou. Generální ředitel Novy Jan Andruško dnes na konferenci Život na hraně pořádanou vydavatelstvím Empresa Media uvedl, že je nad jednotným měřením ještě ochoten diskutovat. Nezávisle na sobě o tom informovaly servery MediaGuru.czMediář.cz.

BRAND24

K TÉMATU: Peoplemetrové měření Mediareseach je v pořádku, stížnost Novy nebyla na místě

Dvě měření nejsou dobře. Měli bychom si v průběhu podzimu všichni znovu sednout a bylo by dobré, abychom směřovali k jednomu měření, citoval Andruška server MediaGuru.cz. Šéf Novy si však nepřeje, aby data byla za této podmínky nadále poskytována ATO. Mediář uvedl, že jednání by měla probíhat za zavřenými dveřmi a toto téma by se nemělo otvírat veřejně. Nastalou situaci si podle generálního ředitele Novy Jana Andruška hlavní hráči doposud nevyříkali. Na konferenci Život na hraně byla očekávána také účast úspěšného podnikatele a nově také vlastníka mediálního domu Mafra Andreje Babiše. Ten však na akci nedorazil.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).