Hlavní navigace

Nova čtvrtým mediálním hráčem na českém internetu po Seznamu, Mafře a Centru

5. 4. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Za březen dosáhly weby Novy téměř 3,3 milionu reálných uživatelů, takřka o 800 tisíc více než internetové projekty konkureční Primy

Rekordní návštěvnosti dosáhly o letošním březnu weby skupiny Nova. V celkovém počtu reálných uživatelů se staly čtvrtým největším hráčem na českém internetu z mediálních skupin po Seznamu, mediální skupině Mafra a společnosti Centrum Holdings, když podle auditu NetMonitor oslovily 3 271 833 uživatelů (RUest). Pátou pozici obsadila FTV Prima, jejíž internetové projekty měly v březnu 2 505 546 reálných uživatelů. Nova v březnu zaznamenala u několika svých webů i dosavadní rekordy návštěvnosti.

K TÉMATU: Voyo nabídne filmovou a seriálovou produkci Sony Pictures, jako první v Česku

“V posledním březnovém týdnu dosáhl zpravodajský portál TN.cz týdenního rekordu RUest od svého spuštění v květnu 2008 s 494 157 RUest. Společenský portál Prásk.tv navštívilo v březnu 287 929 RUest s celkovým počtem zhlédnutých stran 2 477 227, což je rekordní výsledek od spuštění v létě 2012. Také portál pro mladé dívky Krasna.cz překročil rekord v návštěvnosti od svého spuštění v lednu 2011. V březnu 2013 jej navštívilo 198 907 RUest,” uvedla Marie Fianová z tiskového oddělení Novy. “Z žánrových webů se v březnu dařilo i webu pro ženy Doma.cz, který zaznamenal týdenní rekord 95 955 RUest a překonal tak dosud nejlepší návštěvnost z února 2012,” dodala.

ČTĚTE TAKÉ: Nova začala streamovat přes Voyo další kanály, chybí však Nova Cinema a Smíchov

BRAND24

Placený videoportál Voyo zaznamenal za březen 1 174 763 zhlédnutých videí, což je oproti loňskému březnu osminásobný nárůst. “Zásadně vzrostl i čas, který předplatitelé u obsahu měsíčně stráví. V loňském březnu to bylo průměrně 4 hodiny 47 minut na předplatitele, letos 19 hodin 47 minut. Největšímu zájmu předplatitelů se tradičně těší seriálové epizody ke zhlédnutí dříve než v televizi, archiv původní tvorby, atraktivní sportovní obsah v čele s NHL na kanálu Nova Sport, pravidelné obohacování knihovny o nové tituly i rozšiřování možností sledování služby na dalších zařízeních,” přiblížila Fianová.

Zábavní portál Novy, pod kterým funguje Voyo, dosáhl v březnu nejvyšší návštěvnosti od loňského května. Navštívilo jej 747 284 reálných uživatelů.

Přehled březnové měsíční návštěvnosti – vybrané mediální domy TOP 10. U FTV Primy a Lagardere tvoří většinu návštěvnosti weby, které samy neprovozují, ale zastupují je při prodeji reklamy

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).