Hlavní navigace

Nova Cinema byla v prosinci nad Barrandovem, a nejen v prime time

13. 1. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
13. 1. 2012

UVNITŘ GRAF A TABULKA Růst televize Barrandov se koncem minulého roku zastavil a v prosinci skončila až za Novou Cinema, a to jak v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku, tak v hlavním vysílacím čase. Barrandov vykázal celodenní podíl 5,20 procenta, což bylo o pět setin procentního bodu více než v listopadu 2011. Nova Cinema však dosáhla celodenního podílu 5,54 procenta (v listopadu 5,00 procenta). Vyplývá to z pravidelné měsíční zprávy Asociace televizních organizací (ATO) o televizní sledovanosti.

K TÉMATU: V listopadu nejvíc posilovala Nova, naopak ztrácely Prima a ČT 1

Nejsledovanějším programem byla v prosinci opět Nova, která si však oproti listopadu pohoršila o 2,49 procentního bodu na průměrných 26,15 procenta. To je zatím nejhorší měsíční výsledek Novy v historii. Následovala televize Prima, která rovněž oproti listopadu klesla, a to o 0,97 procentního bodu na hodnotu 18,86 procenta. Naopak ČT 1 si v prosinci polepšila o 3,01 procentního bodu na průměrných 17,97 procenta.

ČTĚTE TAKÉ: V říjnu nejvíc posilovala Prima, naopak největší ztráty měla Nova

Nárůst v prosinci zaznamenala i zpravodajská ČT 24, zejména díky událostem okolo úmrtí bývalého českého prezidenta Václava Havla. V celodenním podílu na dospělém publiku si oproti listopadu polepšila o 0,21 procentního bodu na hodnotu 4,64 procenta. ČT 2 zůstala „na svém“, v prosinci vykázala stejně jako v listopadu podíl 3,81 procenta. Sportovní ČT 4 klesla o 0,64 procentního bodu na průměrných 2,55 procenta.

Zdroj: ATO – Mediaresearch

Pokles se dotknul i tematických kanálů Primy: Prima Cool klesla o 0,22 procentního bodu na 3,30 procenta, Prima love o čtyři setiny procentního bodu na 1,53 procenta. Naopak malé televize zastupované agenturou Atmedia posílily o sedm setin procentního bodu na 1,90 procenta a ostatní neměřené televizní stanice dosáhly kumulovaného podílu 8,55 procenta, což bylo o 0,48 procentního bodu více než v listopadu.

Pohledem tří největších televizních skupin prosinec přál zejména České televizi. Kumulovaný celodenní podíl ČT Group na dospělém publiku dosáhl hodnoty 28,97 procenta, což je o 2,58 procentního bodu více než v listopadu. Nadále vedla Nova Group, ale ta si v prosinci pohoršila o 1,95 procentního bodu na hodnotu 31,69 procenta. Klesala i Prima Group, která se musela obejít bez hlavního podzimního taháku, show Česko Slovensko má talent. Oproti listopadu klesla o 1,23 procentního bodu na hodnotu 23,69 procenta.

BRAND24

Průměrné celodenní podíly televizí v prosinci (D15+) a změna oproti listopadu

Nova – 26,15 (- 2,49)
Prima – 18,86 (- 0,97)
ČT 1 – 17,97 (+ 3,01)
ostatní TV – 8,55 (+ 0,48)
TV Barrandov – 5,20 (+ 0,05)
Nova Cinema – 5,54 (+ 0,54)
ČT 24 – 4,64 (+ 0,21)
ČT 2 – 3,81 (0)
Prima Cool – 3,30 (- 0,22)
ČT 4 – 2,55 (- 0,64)
Atmedia – 1,90 (+ 0,07)
Prima love – 1,53 (- 0,04)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).