Hlavní navigace

Návrat pořadu Nikdo není dokonalý neublížil Ordinaci, nahlodává ji ale Donutil

20. 2. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TABULKY – První letošní premiérový díl talk show Jiřího Krampola vidělo na Primě family 371 tisíc diváků, naopak VIP Prostřeno! v pozdějším čase posílilo

Drolení publika Ordinace v růžové zahradě 2, aktuálně nejsledovanějšího seriálu na českých televizích, pokračuje. V úterý mu sice neublížil návrat soutěžní talk show Nikdo není dokonalý na Primu family, významný počet diváků ale ve stejný čas získávají reprízy zábavného pořadu 3 + 1 s Miroslavem Donutilem na ČT 1. Ordinace tak sice zůstává nejsledovanějším nezpravodajským pořadem úterního večera, nedosahuje ale už takových výkonů jako v loňském roce.

K TÉMATU: Kriminálka Anděl v pondělí jako jediná v prime timu nad milionem diváků

Zatímco Ordinaci v úterý na Nově vidělo 1,680 milionu dospělých diváků, což představovalo 40,8 procenta publika (u mladší cílové skupiny diváků od 15 do 54 let to bylo 37,3 procenta), pořad s Donutilem přitáhnul ve stejnou dobu v Jedničce 724 tisíc dospělých, což představovalo 17,7 procenta publika. Nikdo není dokonalý na Primě family zaujal 371 tisíc lidí s podílem pouhých devíti procent, což je na hlavní kanál Primy silně podprůměrný výsledek, který však poslední dobou vykazuje napříč dny v týdnu po 20. hodině celkem pravidelně.

ČTĚTE TAKÉ: ČT 1 v neděli opět nad SuperStar, Postřižiny na Nově Cinema v sobotu porazily Primu

Naopak nadprůměrný výsledek vykázal úterní hlavní večerní dokument na ČT 2. Největší tankové bitvy zaujaly od 20 hodin 269 tisíc dospělých diváků, což představovalo 6,6 procenta dospělého publika. Z pozdějších večerních pořadů za zmínku určitě VIP Prostřeno! na Primě family, kterému posun z dřívějších 20:15 na 21:40 hod. výrazně pomohl. Pořad oslovil v průměru 503 tisíc dospělých diváků a dosáhnul podílu 17 procent. Souběžně vysílaný magazín Víkend na Nově ale suverénně vedl: 842 tisíc dospělých diváků a podíl 25,5 procenta, u mladší cílové skupiny 15 až 54 let dokonce 28,1 procenta.

NAPSALI JSME: MS v biatlonu udělalo z ČT Sport skokana minulého týdne, nejvíc klesala ČT 2

BRAND24

Fotbalová Liga mistrů pomohla k nadprůměrné sledovanosti Primě Cool. Zápas Arsenalu s FC Bayern Mnichov si nenechalo o druhém poločasu ujít 294 tisíc dospělých diváků (podíl 9,6 procenta, u publika od 15 do 54 let dokonce 11,5 procenta). Prima Cool tak v celodenním podílu u mladšího publika (15–54 let) vylétla až na hodnotu 6,46 procenta a v hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin vykázala dokonce podíl 6,73 procenta.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za úterý 19. února 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 15,43 15,57 12,58 13,69
ČT 2 4,55 4,75 5,17 5,07
ČT Sport 1,57 1,36 1,99 1,85
ČT 24 5,50 3,70 3,05 1,97
Nova 27,59 35,67 29,39 35,38
Nova Cinema 3,37 4,32 4,61 5,79
Fanda 0,90 0,89 1,21 1,22
Smíchov 0,56 0,30 0,84 0,48
Prima family 16,36 14,35 12,25 10,86
Prima Cool 4,34 4,99 6,46 6,73
Prima love 2,41 2,33 3,26 3,27
Prima Zoom 3,23 2,36 3,93 2,82
TV Barrandov 3,19 2,26 2,93 2,53
Atmedia 2,34 1,62 3,37 2,23
ostatní TV 8,64 5,53 8,97 6,11
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za úterý 19. února 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 27,05 25,38 22,79 22,58
Nova Group 32,42 41,18 36,04 42,87
Prima Group 26,34 24,03 25,90 23,67

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).