Hlavní navigace

Modré stíny ztratily přes sto tisíc diváků, předběhly je V.I.P. vraždy

7. 3. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – V.I.P. vraždy si oproti minulému týdnu polepšily o 26 tisíc diváků, o tisíc diváků pak stoupla sledovanost seriálu Na vodě.

Nejsledovanějším nedělním nezpravodajským pořadem se staly V.I.P. vraždy na TV Prima, které si naladilo 938 tisíc diváků starších patnácti let. Krimi sérii Modré stíny na ČT 1 sledovalo 890 tisíc diváků stejné cílové skupiny, což oproti minulému týdnu znamená významný pokles o 161 tisíc diváků. Komediální seriál Na vodě si na Nově pustilo srovnatelných 886 tisíc diváků obecné věkové skupiny.

SOBOTNÍ DATA: Ohnivý kuře na druhou opanovalo sobotní večer

Seriálové novinky byly také jedinými nezpravodajskými pořady, které se do TOP 10 nejsledovanějších nedělních pořadů dostaly. ČT 2 zabodovalo tenisovým duelem mezi Českem a Německem, které naservírovalo k obědu téměř patnácti procentům diváků starších patnácti let. Své diváky si našel večerní western Profesionálové, který si na ČT pustilo osm procent obecné cílové skupiny.

Kanály – průměrné podíly (6. 3. 2016)
Graf podílu kanálů (6. 3. 2016)
Graf podílu skupin (6. 3. 2016)

Mladší diváky oslovila poslední mise reinkarnovaného osmdesátkového A-Teamu, který si v prime time na Primě Cool naladilo devět procent diváků ve věku od 15 do 54 let. U stejné cílové skupiny zabodovala i odpolední komedie Znovu sedmnáctiletý, kterou v podvečer na Nově sledovala necelá pětina uvedené cílové skupiny. Naopak moc nezabodoval odpolední Top Gun na Nově Cinema, který sledovalo 5,55 procenta primární obchodní skupiny TV Nova.

BRAND24

MINULÝ TÝDEN: Modré stíny se přehouply přes milion diváků, Na vodě dotahuje V.I.P. vraždy

Své diváky si také evidentně našla turecká Kriminálka Istanbul, kterou si v prime time na TV Barrandov naladilo 167 tisíc diváků primární věkové skupiny, tedy 4,43 procenta diváků starších patnácti let, kteří v té době seděli u obrazovek. Následující Zákon a pořádek, který sledovalo 141 tisíc diváků uvedené divácké skupiny, dokonce vygeneroval sledovanostní podíl lehce přes osm procent.

TOP 5: ČT 1 (6. 3. 2016)
TOP 5: ČT 2 (6. 3. 2016)
TOP 5: ČT 24 (6. 3. 2016)
TOP 5: ČT Sport (6. 3. 2016)
TOP 5: ČT :D (6. 3. 2016)
TOP 5: ČT art (6. 3. 2016)
TOP 5: Prima (6. 3. 2016)
TOP 5: Prima COOL (6. 3. 2016)
TOP 5: Prima love (6. 3. 2016)
TOP 5: Prima ZOOM (6. 3. 2016)
 
TOP 5: Prima MAX (6. 3. 2016)
TOP 5: Prima Comedy Central (6. 3. 2016)
TOP 5: Nova (6. 3. 2016)
TOP 5: Nova Cinema (6. 3. 2016)
TOP 5: FANDA (6. 3. 2016)
TOP 5: SMÍCHOV (6. 3. 2016)
TOP 5: TELKA (6. 3. 2016)
TOP 5: TV Barrandov (6. 3. 2016)
TOP 5: KINO Barrandov (6. 3. 2016)
TOP 5: Barrandov PLUS (6. 3. 2016)
TOP 5: Barrandov MUZIKA (6. 3. 2016)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).